Способи підвищення ефективності контекстної реклами для підприємства машинобудування
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.4.40.2015.88424Ключові слова:
маркетингова комунікація, пошукова система, контекстна реклама, попит, підприємство машинобудуванняАнотація
У статті проаналізовано проблеми ефективності налаштування контекстної реклами для підприємства машинобудування. Показано механізм роботи контекстної реклами та історію його розвитку. Відмічено позитивні риси такого каналу комунікації. Надано рекомендації щодо географічних налаштувань реклами. Показано важливість розуміння потреби споживача як ключової здатності підприємства задовольнити попит. Обґрунтовано важливість попереднього визначення запитів, що не відповідають товарній категорії та властивостям продукту. Показано прийоми роботи із запитами неплатоспроможної аудиторії. Вказано підхід до ідентифікації та можливого використання інформаційних запитів. Поглиблене вивчення тематики показало наявність неякісних ключових слів, що пропонує система, та способи роботи з такими запитами. Результати дослідження можуть бути цікаві для маркетологів на підприємствах машинобудування та в інших галузях.Посилання
Каптюхин Р. В. Современные методики реализации эффективных рекламных коммуникаций коммерческих компаний в сети интернет / Р. В. Каптюхин // Теория и практика общественного развития. – 2013. – №. 9. – С. 320-322.
Омельницкий Б. А. Методы оценки эффективности контекстной рекламы / Б. А. Омельницкий // Интернет-маркетинг. – 2006. – №. 6. – С. 372-380.
Соколова Ю. О. Зростання ролі Інтернет-реклами як інструменту рекламного менеджменту /Ю. О. Соколова, А. Ю. Яблуновська // Держава та регіони. – 2014. – № 1-2. – С. 214-218. – (Серія : Соціаль-
ні комунікації).
Совершаева С. В. Контекстная реклама как инструмент интернет маркетинга на российском рынке: анализ основных систем размещения / С. В. Совершаева // Проблемы современной экономики. – 2013. – №. 1. – С. 122.
Gurram D. Issues and challenges in advertising on the web / D. Gurram, B. V. Babu, V. Pellakuri // International
Journal of Electrical and Computer Engineering (IJECE). – 2014. – Т. 4, №. 5. – С. 810-816.
Roth D. W. Internet advertising system : U.S. patent No. 6285987 / D. W. Roth, D. Salisbury. Washington, DC : U.S. Patent and Trademark Office, 2001.
Фирменный магазин АО «Мотор Сич». Каталог продукции [Электронный ресурс] : Официальный сайт «Мотор Сич». – Режим доступа : http://tnp.motorsich.com/
Подбор слов [Электронный ресурс] : Официальный сайт ООО «Яндекс». – Режим доступа : https://wordstat.yandex.ru.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олександр Вікторович Сиваченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).