Модернізація освіти в контексті підготовки конкурентоспроможного фахівця (теоретико-методологічні та прикладні аспекти)
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.44.2017.110678Ключові слова:
навчальна діяльність, модернізація освітньої сфери, конкурентоспроможність, інформаційно-інноваційні технологіїАнотація
Розкривається сутність та функції модернізації вищої освіти, її роль у підвищенні якості знань, підготовці висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців. Зазначається, що здійснення модернізації – це не лише впровадження сучасних технологій. В роботі особлива увага приділена чинникам, які забезпечують прискорення модернізації освіти. Дається авторське бачення оптимізації мережі вищих навчальних закладів. Наводиться перелік ресурсів, успішне використання яких забезпечує модернізацію навчального процесу, підготовку висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців.
Посилання
Базилевский А.А. Инновационный менеджмент модернизации системы образования Хабаровского края / А.А. Базилевский // Высшее образование сегодня. – 2010. – №10. – С. 2-5.
Дух і літера: збірник статей / Нац. ун-т ”Києво-Могилянська Академія”. Центр Європейських Гуманітарних Досліджень. – 2008. – №19: Університетська автономія. Спеціальний випуск / сост: С. Квіт, Г. Касьянов, Т. Ярошенко, К. Сігов, Л. Фінбер. – К.; 2008. – 368 с.
Киселев В.Г. Контуры системы образования ХХІ века / В.Г. Кисилев // Информатика и образование. – 2000. – №5. – С. 2-74.
Концепция информатизации высшего образования. – М.: Пресс-сервис, 1998. – 96 с.
Кусаинова М.А. Психолого-гуманистические принципы обучения: стратегия реализации / М.А. Кусаинова // Высшее образование сегодня. – 2007. – №6. – С. 24-29.
Основні показники діяльності вищих навчальних закладів України на початок 2015/16 навчального року. Статистичний бюлетень.– К.: Державна служба статистики. 2016. – 171 с.
Репьев Ю.Г. Модернизация высшего образования в России: Мифы и реальность / Ю.Г. Репьев // Высшее образование сегодня. – 2007. – №4. – С. 24-29.
Роберт И.В. Информационные технологии в науке и образовании. Учебно-методическое пособие / И.В. Роберт, Т.И. Самойленко . – М., 1998. – 177 с.
Уваров А.Ю. Новые информационные технологии и реформа образования / А.Ю. Уваров // Информатика и образование. – 1994. – №3. – С. 3-14.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олена Василівна Гаращук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).