Міжнародні стандарти якості послуг суб’єктів готельно-ресторанного бізнесу
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.43.2016.110699Ключові слова:
міжнародні стандарти, економічна безпека, ризики, готельно-ресторанний бізнес, стандартизація, сертифікаціяАнотація
Готельно-ресторанний бізнес в Україні знаходиться на етапі свого становлення, тому необхідним є дослідження міжнародного досвіду в цій сфері. Нині в усіх розвинених країнах якість набуває не тільки економічного, але й соціального значення, що впливає на безпеку, благополуччя споживачів. Автор статті акцентує увагу на стандартах якості, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності суб’єктів господарювання, в тому числі й забезпеченню економічної безпеки. Розглянуто мінімальні вимоги для сертифікації готелів та ресторанів за стандартом HRS 32001:2008. Здійснено узагальнення світової практики на основі стандартів найбільших готельних мереж. Висновки та узагальнення можуть використовуватись для забезпечення вітчизняних підприємств готельно-ресторанного бізнесу надійним рівнем економічного захисту.
Посилання
Balashova, E. A. (2005), Hospitality business. How to achieve the perfect service [Gostinichnyiy biznes. Kak dostich bezuprechnogo servisa], Vershina, Moskow, 176 p.
"The sight at the hotels to ensure safety", available at: http://www.horeca62.ru/articles/84-vzglyad-naobespecheniya-bezopasnosti-gostinits
Mal's'ka, M. P., Pandyak, I. H., Zan'ko, Yu. S. (2011), Organization of hotel management: textbook [Orhanizatsiya hotel'noho obsluhovuvannya: pidruchnyk], Znannya, Kyiv, 366 p.
Rohlyev, K. Y.(2005), Fundamentals of hotel management [Osnovy hotel'noho menedzhmentu], Kondor, Kyiv, 332 p.
Ryikunova, O. M., Zhavoronkova, O. R. (2009), "Standardization and certification of services quality in hotel industry" ["Standartizatsiya i sertifikatsiya kachestva uslug v gostinichnom hozyaystve"], Kultura narodov Prichernomorya, № 161, pp. 56–57.
"Certification of hotels and restaurants according to international standard HRS 32001:2008", available at:
http://www.cccibltd.com/index.php/sertifikatsiya/16-sertifikatsiya-otelej-i-restoranov
Kandampully, Jay, Mok, Connie, Sparks, Beverley (2001), Service quality management in hospitality, tourism, and leisure, Haworth Hospitality Press, London, New York.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ірина Петрівна Мігус, Анна Василівна Бієвець
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).