DOI: https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.43.2016.110699

Міжнародні стандарти якості послуг суб’єктів готельно-ресторанного бізнесу

Ірина Петрівна Мігус, Анна Василівна Бієвець

Анотація


Готельно-ресторанний бізнес в Україні знаходиться на етапі свого становлення, тому необхідним є дослідження міжнародного досвіду в цій сфері. Нині в усіх розвинених країнах якість набуває не тільки економічного, але й соціального значення, що впливає на безпеку, благополуччя споживачів. Автор статті акцентує увагу на стандартах якості, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності суб’єктів господарювання, в тому числі й забезпеченню економічної безпеки. Розглянуто мінімальні вимоги для сертифікації готелів та ресторанів за стандартом HRS 32001:2008. Здійснено узагальнення світової практики на основі стандартів найбільших готельних мереж. Висновки та узагальнення можуть використовуватись для забезпечення вітчизняних підприємств готельно-ресторанного бізнесу надійним рівнем економічного захисту.  


Ключові слова


міжнародні стандарти; економічна безпека; ризики; готельно-ресторанний бізнес; стандартизація; сертифікація

Повний текст:

PDF

Посилання


Balashova, E. A. (2005), Hospitality business. How to achieve the perfect service [Gostinichnyiy biznes. Kak dostich bezuprechnogo servisa], Vershina, Moskow, 176 p.

"The sight at the hotels to ensure safety", available at: http://www.horeca62.ru/articles/84-vzglyad-naobespecheniya-bezopasnosti-gostinits

Mal's'ka, M. P., Pandyak, I. H., Zan'ko, Yu. S. (2011), Organization of hotel management: textbook [Orhanizatsiya hotel'noho obsluhovuvannya: pidruchnyk], Znannya, Kyiv, 366 p.

Rohlyev, K. Y.(2005), Fundamentals of hotel management [Osnovy hotel'noho menedzhmentu], Kondor, Kyiv, 332 p.

Ryikunova, O. M., Zhavoronkova, O. R. (2009), "Standardization and certification of services quality in hotel industry" ["Standartizatsiya i sertifikatsiya kachestva uslug v gostinichnom hozyaystve"], Kultura narodov Prichernomorya, № 161, pp. 56–57.

"Certification of hotels and restaurants according to international standard HRS 32001:2008", available at:

http://www.cccibltd.com/index.php/sertifikatsiya/16-sertifikatsiya-otelej-i-restoranov

Kandampully, Jay, Mok, Connie, Sparks, Beverley (2001), Service quality management in hospitality, tourism, and leisure, Haworth Hospitality Press, London, New York.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2019 Ірина Петрівна Мігус, Анна Василівна Бієвець

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

p-ISSN 2306-4420