Специфіка використання маркетингових комунікацій у ресторанному бізнесі
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.45.2017.119742Ключові слова:
маркетингові комунікації, реклама, рекламна кампанія, ресторанАнотація
У статті здійснений аналіз особливостей використання системи маркетингових комунікацій у діяльності підприємств ресторанного бізнесу. Визначено чинники, що впливають на вибір складу інструментів маркетингових комунікацій у діяльності підприємства. Сформовано принципи здійснення такого відбору.Посилання
Zhehus O. V. Osoblyvosti kompleksu marketynhu pidpryiemstv restorannoho hospodarstva / Zhehus O. V., Mykhailova M. V. – s. 205 – 209. [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/4357/1/Zegus.pdf - Access procedure: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/4357/1/Zegus.pdf [in Ukrainian].
Vorobiova N. P. Reklama ta yii vplyv na rozvytok restorannoho hospodarstva // Zbirnyk naukovykh prats KhDUKhT «Ekonomichna stratehiia i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh» - 2008. – Vypusk 1 (7). - S. 507 – 516. [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : http://tourlib.net/statti_ukr/vorobjova2.htm - Access procedure: http://tourlib.net/statti_ukr/vorobjova2.htm [in Ukrainian].
Vorobiova N. P. Upravlinnia reklamnoiu diialnistiu pidpryiemstv restorannoho hospodarstva: avtoref. dys. na zdobuttia stupeniu kandydata ekon. nauk : 08.00.04 / Vorobiova Nataliia Petrivna. – Donetsk, 2008. – 22 s. [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwixrI7Lz_nWAhVlMJoKHVssDW4QFghJMAY&url=https%3A%2F%2Fmydisser.com%2Ffiles%2F87637479.doc&usg=AOvVaw2n9K1Tl4ZbcSf-ndnFw6jV - Access procedure: https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwixrI7Lz_nWAhVlMJoKHVssDW4QFghJMAY&url=https%3A%2F%2Fmydisser.com%2Ffiles%2F87637479.doc&usg=AOvVaw2n9K1Tl4ZbcSf-ndnFw6jV [in Ukrainian].
Kuchechuk L. Internet-reklama yak innovatsiinyi element kompleksu marketynhovykh komunikatsii pidpryiemstv hotelnoho biznesu / Larysa Kuchechuk // Suchasni tendentsii rozvytku hotelno-restorannoho biznesu. – Rozdil 3. Suchasni kontseptsii menedzhmentu ta marketynhu v upravlinni. – s. 268 – 284. [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : http://dspace.univer.kharkov.ua/bitstream/123456789/13341/2/%D0%9A%D0%A3%D0%A7%D0%95%D0%A7%D0%A3%D0%9A%20135-143.pdf - Access procedure: http://dspace.univer.kharkov.ua/bitstream/123456789/13341/2/%D0%9A%D0%A3%D0%A7%D0%95%D0%A7%D0%A3%D0%9A%20135-143.pdf [in Ukrainian].
Lvivianam rozpovily, yaki shtrafy peredbachaie nezakonne vidtvorennia muzyky // Dyvys INFO. – 15 chervnia 2017 r. [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : http://dyvys.info/2017/06/15/lviv-yanam-rozpovily-yaki-shtrafy-peredbachaye-nezakonne-vidtvorennya-muzyky/ - Access procedure: http://dyvys.info/2017/06/15/lviv-yanam-rozpovily-yaki-shtrafy-peredbachaye-nezakonne-vidtvorennya-muzyky/ [in Ukrainian].
Mazaraki A. A. Orhanizatsiia obsluhovuvannia u zakladakh restorannoho hospodarstva [Pidruchnyk] / Mazaraki A. A., Piatnytska N. O., Piatnytska H. T., Lytvynenko T. Ye., Rusalova A. M., Hryhorenko O. M., Svitlychna L. M. ta in.. (Za red. Piatnytskoi N. O.) – 2-he vyd.pererob.ta dopov. – K.: Tsentr uchbovoi literatury, 2011. – 584 s. [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : http://cul.com.ua/preview/organiz_obslug_Piatnizka.pdf - http://pidruchniki.com/13761025/turizm/kompleks_poslug_zakladiv_restorannogo_gospodarstva#79 - Access procedure: http://cul.com.ua/preview/organiz_obslug_Piatnizka.pdf - http://pidruchniki.com/13761025/turizm/kompleks_poslug_zakladiv_restorannogo_gospodarstva#7[in Ukrainian].
Marketynh restorana y kafe / Biuro reklamnykh tekhnolohyi. [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupa : http://brt.com.ua/kompleksnie-uslugi/marketing-restorana-i-kafe.html – Access procedure: http://brt.com.ua/kompleksnie-uslugi/marketing-restorana-i-kafe.html [in Ukrainian].
Myronov S. Reklamnaia kampanyia restorana / Myronov Serhei // RestKonsalt. Ahentstvo Optymyzatsyy Restorannoho Byznesa. [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupa : http://restconsult.ru/articles/marketing_i_reklama/Reklamnaja_kampanija_restorana.html – Nazva Access procedure: http://restconsult.ru/articles/marketing_i_reklama/Reklamnaja_kampanija_restorana.html [in Russian].
Prymak T. O. Marketynhovi komunikatsii [navch. posib.]. / Prymak T. O. – K.: Elha, Nika – Tsentr, 2003. – 280 s.
Reklama sport-bara / Orhanyzatsyia byznesa. Sekrety byznesa dlia novychka. [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupa : http://biz911.net/organizatsiya-biznesa/reklama-dlya-biznesa/reklama-sport-bara/ – Access procedure: http://biz911.net/organizatsiya-biznesa/reklama-dlya-biznesa/reklama-sport-bara/ [in Russian].
Rusalova A. M. Suchasni marketynhovi tekhnolohii v upravlinni pidpryiemstvamy restorannoho biznesu / Rusalova A. M. // Innovatsiina ekonomika. Naukovo-vyrobnychyi zhurnal. - № 4 (59), 2015. – s. 215 – 220. [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjqhsLY5vnWAhViJJoKHcbYC3EQFggmMAA&url=http%3A%2F%2Firbis-nbuv.gov.ua%2Fcgi-bin%2Firbis_nbuv%2Fcgiirbis_64.exe%3FC21COM%3D2%26I21DBN%3DUJRN%26P21DBN%3DUJRN%26IMAGE_FILE_DOWNLOAD%3D1%26Image_file_name%3DPDF%2Finek_2015_4_36.pdf&usg=AOvVaw1UpLSjGgCUgcuy_VPUvTqH - Access procedure: https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjqhsLY5vnWAhViJJoKHcbYC3EQFggmMAA&url=http%3A%2F%2Firbis-nbuv.gov.ua%2Fcgi-bin%2Firbis_nbuv%2Fcgiirbis_64.exe%3FC21COM%3D2%26I21DBN%3DUJRN%26P21DBN%3DUJRN%26IMAGE_FILE_DOWNLOAD%3D1%26Image_file_name%3DPDF%2Finek_2015_4_36.pdf&usg=AOvVaw1UpLSjGgCUgcuy_VPUvTqH [in Ukrainian].
Typyy zakladiv restorannoho hospodarstva. [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : http://pidruchniki.com/15290527/turizm/tipi_zakladiv_restorannogo_gospodarstva - Access procedure: http://pidruchniki.com/15290527/turizm/tipi_zakladiv_restorannogo_gospodarstva [in Ukrainian].
Iazina V. A. Zastosuvannia internet-marketynhu reklamnoi diialnosti na pidpryiemstvakh hotelno-restorannoho hospodarstva / Yazina V.A. // Visnyk Donbaskoi derzhavnoi mashynobudivnoi akademii. - №1 (34), 2015. – s. 225 – 228. [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : http://www.dgma.donetsk.ua/science_public/ddma/Herald_1(34)_2015/article/39.pdf - Access procedure: http://www.dgma.donetsk.ua/science_public/ddma/Herald_1(34)_2015/article/39.pdf [in Ukrainian].
Iak uzakonyty «fonovu» muzyku v kafe i restoranakh. Instruktsiia // Dyvys INFO. – 15 chervnia 2017 r. [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : http://dyvys.info/2017/06/15/yak-uzakonyty-fonovu-muzyku-v-kafe-i-restoranah-instruktsiya/ - Access procedure: http://dyvys.info/2017/06/15/yak-uzakonyty-fonovu-muzyku-v-kafe-i-restoranah-instruktsiya/ [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Вардан Альбертович Вардеванян
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).