Том 1, № 45 (2017)

Весь випуск

Переглянути або завантажити весь випуск PDF () PDF

Зміст

Статті

Специфіка використання маркетингових комунікацій у ресторанному бізнесі PDF
Вардан Альбертович Вардеванян
Оцінка комунікаційної активності роздрібних продовольчих торговельних мереж в Чернівецькій області PDF
Ірина Геннадіївна Черданцева, Андрій Ярославович Клипач
Політика та шляхи еколого-економічного розвитку України в умовах глобальних змін PDF
Руслан Романович Білоскурський
Соціальне підприємництво як важлива передумова розвитку економіки України PDF
Наталія Сергіївна Носань
Інформаційна безпека та проблеми туристичного брендингу регіонів
Андрій Петрович Голод, Інга Анатоліївна Крупенна
Сучасні чинники небезпек для процесу надання туристичних послуг PDF
Людмила Володимирівна Григор’єва
Теоретичні засади організаційної культури в контексті сучасної парадигми управління PDF
Антон Валерійович Сова
Методологічні принципи розробки соціально-економічних та фінансових основ сталого розвитку в умовах глобалізації PDF
Ігор Євгенійович Журба
Теорія економічних реформ як складова теорії макроекономічної динаміки (в контексті управлінської парадигми) PDF
Володимир Іванович Захарченко
Управлінський облік в умовах кризових економічних явищ PDF
Валентина Олександрівна Гавриленко
Інвестиційне забезпечення процесів розвитку регіональних кластерів підприємств PDF
Олена Анатоліївна Карлова
Суб’єкти та цільові аудиторії в системі маркетингу міста PDF
Ірина Михайлівна Буднікевич, Сергій М Закосович