Том 1, № 45 (2017)

Весь випуск

Переглянути або завантажити весь випуск PDF () PDF

Зміст

Статті

Специфіка використання маркетингових комунікацій у ресторанному бізнесі PDF
Вардан Альбертович Вардеванян 95-101
Оцінка комунікаційної активності роздрібних продовольчих торговельних мереж в Чернівецькій області PDF
Ірина Геннадіївна Черданцева, Андрій Ярославович Клипач 85-95
Політика та шляхи еколого-економічного розвитку України в умовах глобальних змін PDF
Руслан Романович Білоскурський 76-85
Соціальне підприємництво як важлива передумова розвитку економіки України PDF
Наталія Сергіївна Носань 69-76
Інформаційна безпека та проблеми туристичного брендингу регіонів PDF
Андрій Петрович Голод, Інга Анатоліївна Крупенна 63-69
Сучасні чинники небезпек для процесу надання туристичних послуг PDF
Людмила Володимирівна Григор’єва 56-63
Теоретичні засади організаційної культури в контексті сучасної парадигми управління PDF
Антон Валерійович Сова 49-56
Методологічні принципи розробки соціально-економічних та фінансових основ сталого розвитку в умовах глобалізації PDF
Ігор Євгенійович Журба 42-49
Теорія економічних реформ як складова теорії макроекономічної динаміки (в контексті управлінської парадигми) PDF
Володимир Іванович Захарченко 30-42
Управлінський облік в умовах кризових економічних явищ PDF
Валентина Олександрівна Гавриленко 21-30
Інвестиційне забезпечення процесів розвитку регіональних кластерів підприємств PDF
Олена Анатоліївна Карлова 13-21
Суб’єкти та цільові аудиторії в системі маркетингу міста PDF
Ірина Михайлівна Буднікевич, Сергій М Закосович 5-13