Сучасні чинники небезпек для процесу надання туристичних послуг

Автор(и)

  • Людмила Володимирівна Григор’єва Хмельницький національний університет,

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.45.2017.119752

Ключові слова:

туристичний ринок, туристична послуга, внутрішні фактори, зовнішні фактори, чинники небезпек

Анотація

У роботі проведене науково-практичне узагальнення сучасних чинників небезпек для процесу надання туристичних послуг. Чинники є результатом негативної дії внутрішніх та зовнішніх факторів на підприємство. Основними найбільш суттєвими чинниками небезпек є неефективне управління; незнання керівництвом законодавчої бази, що регулює відносини у сфері туризму та загалом господарювання; нераціональне використання наявних ресурсів; недоліки в системі прийняття управлінських рішень; помилки в організації туристичної діяльності; відсутність використання ефективних комунікацій з партнерами, споживачами; вибір ненадійних суміжників; недостатньо широкий асортимент послуг; неефективне використання фінансових та кадрових ресурсів; відсутність застосування на практиці клієнто-орієнтованого підходу в обслуговуванні споживачів. Небезпеки при наявності відповідних умов перетворюються на загрози, які призводять не тільки до зниження прибутковості, але й банкрутства. Найбільш поширеною загрозою, яка надходить від персоналу туристичних організацій, є непрофесійна діяльність, особливо на низовій ланці виконавців. Загрози можуть утворюватися стихійними лихами, терористичними актами та техногенними аваріями, що виникають поблизу туристичних об’єктів і загрожують безпеці туристів. Дерегуляція діяльності турагентів може призвести до збільшення шахрайства та перекладає відповідальність за їх дії на туроператора. Враховуючи викладене вище, у довгостроковій перспективі очікуємо «кристалізацію» ринку надання туристичних послуг.

 

Посилання

Vasylykha, N. V., Indus, K. P., Hot'ko, N. M. (2017) Kontseptual'ni zasady efektyvnosti funktsionuvannya rynku turystychnykh posluh. Naukovyy visnyk Uzhhorods'koho universytetu. Vyp. 1 (49). T. 2. S. 177–181.

Zelenko, O. O. (2015) Perspektyvy rozvytku turyzmu Luhanshchyny v umovakh voyenno-politychnoyi nestabil'nosti. Naukovyy visnyk Mukachivs'koho derzhavnoho universytetu. Vyp. 2 (4). Ch. 2. S. 138–143.

Moroz, K. O. (2015) Faktory vplyvu na funktsionuvannya rynku turyzmu. Visnyk Natsional'noho transportnoho universytetu. Vyp. 33. S. 213–219.

Rudnichenko, Ye. M. (2013) Zahroza, ryzyk, nebezpeka: sutnist' ta vzayemozv"yazok iz systemoyu ekonomichnoyi bezpeky pidpryyemstva. Ekonomika. Menedzhment. Pidpryyemnytstvo. № 25. S. 188–195.

Ts'okhla, S. Yu. (2009) Systematyzatsiya faktoriv rozvytku turystychnoyi industriyi. Uchenye zapysky Tavrycheskoho natsyonal'noho unyversyteta ym. V. Y. Vernadskoho. № 2. S. 373–380.

De Frantz, M. (2017) Tourism marketing and urban politics: cultural planning in a European capital. Tourism Geographies. Vol. 19. S. 11–23.

Iarmolenko, S., Kerstetter, D.( 2015) Potential predictors of diaspora tourism for Ukrainian immigrants in the USA. World Leisure Journal. Vol. 57. S. 221–234.

Sinclair-Maragh, G., Gursoy, D. (2016) A Conceptual Model of Residents’ Support for Tourism Development in Developing Countries. Tourism Planning & Development. Vol. 13. S. 11–22.

Wilkes, K., Reddy, M. V. (2017) Tourism in the Green Economy. Routledge: Chapman & Hall, Incorporated. 388 s.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті