ГОТЕЛЬНИЙ БІЗНЕС – СКЛАДОВА СУЧАСНОЇ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.40.2015.120040Ключові слова:
готельно-ресторанний бізнес, інвестиції, індустрія гостинності, сучасна туристична інфраструктура, туристичні дестинації, регіональна конкурентоспроможність, готельний бізнесАнотація
Проведено аналіз сучасного стану готельного господарства та наведено основні напрями розвитку готельного бізнесу в Україні. Готельно-ресторанна сфера як одна з високорентабельних галузей світової економіки у ХХІ ст. стає провідним напрямом економічного і соціального розвитку України, адже необхідною передумовою активного та успішного просування цієї галузі на ринок держави є сучасна туристична інфраструктура. Сьогодні туризм формує економіку багатьох держав, регіонів, стає важливим чинником стабільного розвитку світової індустрії гостинності. У готельному бізнесі України нині є чимало проблем: нерозвиненість готельних мереж, нестача готелів середньої цінової категорії, брак кваліфікованих фахівців, недоліки законодавства і т.д. Однак це поступово долається, компанії розвиваються, переймають досвід у західних партнерів, які, в свою чергу, приходять на український ринок, а рівень надання послуг зростає.
Посилання
Портер М. Международная конкуренция / М. Портер. – М. : Международные отношения, 1993. – 496 с.
Kelleher, J. The regions. Political restructuring and territorial government / J. Kelleher. – Toronto : D. C. Heath and Company, 2003. – 327 с.
Мальська М. П. Готельний бізнес: теорія та практика : підруч. / М. П. Мальська, І. Г. Пандяк. – [2-ге вид., перероб. та доп.]. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 472 с.
Уокер Дж. Введение в гостеприимство : учеб. : пер. с англ. / Дж. Уокер. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 607 с.
Барановский В. А. Ресторанный бизнес : учеб. пособие / В. А. Барановский. – Р/нД. : Феникс, 2005. – 220 с.
Забуранна Л. В. Основні тенденції розвитку сучасного туристичного ринку України / Л. В. Забуранна // Еко-номіка і управління. – 2011. – № 2. – С. 61–68.
Ефимова О. П. Экономика гостиниц и ресторанов / О. П. Ефимова, Н. А. Ефимова. – М. : Новое знание, 2004. – 279 с.
Мальська М. П. Міжнародний туризм і сфера послуг : [підручник] / Мальська М. П., Антонюк Н. В., Га-нич Н. М. – К. : Знання, 2008. – 661 с.
Агафонова Л. Туризм, готельний та ресторанний бізнес : ціноутворення, конкуренція, державне регулюван-ня : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. Агафонова, О. Агафонова; Київ. ун-т туризму, економіки і права. – К. : Знання України, 2002. – 351 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Людмила Дешевенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).