СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Олена Вікторівна Вартанова

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.43.2016.120050

Ключові слова:

імідж, конкурентне середовище, методи, оцінювання, підприємство

Анотація

Обґрунтовано роль та значення іміджу підприємства у постіндустріальному суспільстві та в умовах жорсткої конкуренції. Визначено сутність іміджу підприємства та його основні характеристики. Визначено підходи до оцінювання іміджу підприємства у конкурентному середовищі, до яких належать опитування цільових груп, вивчення претензій працівників підприємств, цілеспрямований аналіз даних дослідження ринку. Запропоновано послідовність оцінювання іміджу підприємства на основі опитування цільових груп. Проаналізовано чинники, що впливають на імідж підприємства. Здійснено вибір чинників, що впливають на імідж підприємства у конкурентному середовищі. Запропоновано застосування методу профілів та матричного методу для оцінювання іміджу підприємства у конкурентному середовищі. Побудовано матрицю сприйняття іміджу підприємства у конкурентному середовищі, яка дає змогу оцінити імідж підприємства порівняно із основними конкурентами.

Посилання

"Organization image: notion, formation, elements, tactics, influence" ["Imidzh organizatsiyi: ponyattya, formuvannya, elementy, taktyka, vplyv"], available at: http://osvita.ua/vnz/reports/management/13736/

Nikolashkina, E. A., Teslenko I. V. "Image formation (on the example of "shtolle" snack bar serving patties)" ["Formirovaniye imidzha (na primere predpriyatiya kafe-pirogovaya "shtolle")"], available at: http://osvita.ua/vnz/reports/management/13736/

Weber, W., Mayrhofer, W., Nienhuser, W. (1998), Grundbegriffe der Personalwirts-Schaft, Schaffer – Pocschel, Stuttdart.

Kotler, F. (2000), Marketing in the III millennium. How to create and keep a market [Marketing v III tyisyacheletiyi. Kak sozdat, zavoevat i uderzhat ryinok], Piter, St. Petersburg, 212 p.

Vartanova, O. V., Krupko V. I. (2008), "Modern approaches to the evaluation of enterprise image in personnel mar- keting" ["Sovremennyie podhodyi k otsenke imidzha predpriyatiya v marketinge personala"], Visnyk Shidnoukrayinskogo natsionalnogo universytetu imeni V. Dalya, № 11 (105), pp. 34–38.

Krupko, V. I. (2006), Company personal formation based on marketing studies of labour market [Formuvannya personalu pidpryiemstva na osnovi marketynhovyh doslidzhen rynku pratsi]: thesis of Ph.D. in Economics: specialty 08.00.04, Lugansk, 193 p.

Vartanova, O. V. (2012), Enterprise competence in enterprise strategic management: formation and development [Kompetentsiya pidpriemstva u strategichnomu upravlinni pidpriemstvom: formuvannya i rozvytok], vyd-vo SNU im. V. Dalya, Lugansk, 340 p.

Vartanova, O. V., Kletsova, K. V., Kuzmenko, O. M. et al. (2011), Enterprise personnel competitiveness [Konkurentospromozhnist personalu pidpriemstva], vyd-vo "Noulidzh", Lugansk, 176 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті