СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.43.2016.120050Ключові слова:
імідж, конкурентне середовище, методи, оцінювання, підприємствоАнотація
Обґрунтовано роль та значення іміджу підприємства у постіндустріальному суспільстві та в умовах жорсткої конкуренції. Визначено сутність іміджу підприємства та його основні характеристики. Визначено підходи до оцінювання іміджу підприємства у конкурентному середовищі, до яких належать опитування цільових груп, вивчення претензій працівників підприємств, цілеспрямований аналіз даних дослідження ринку. Запропоновано послідовність оцінювання іміджу підприємства на основі опитування цільових груп. Проаналізовано чинники, що впливають на імідж підприємства. Здійснено вибір чинників, що впливають на імідж підприємства у конкурентному середовищі. Запропоновано застосування методу профілів та матричного методу для оцінювання іміджу підприємства у конкурентному середовищі. Побудовано матрицю сприйняття іміджу підприємства у конкурентному середовищі, яка дає змогу оцінити імідж підприємства порівняно із основними конкурентами.Посилання
"Organization image: notion, formation, elements, tactics, influence" ["Imidzh organizatsiyi: ponyattya, formuvannya, elementy, taktyka, vplyv"], available at: http://osvita.ua/vnz/reports/management/13736/
Nikolashkina, E. A., Teslenko I. V. "Image formation (on the example of "shtolle" snack bar serving patties)" ["Formirovaniye imidzha (na primere predpriyatiya kafe-pirogovaya "shtolle")"], available at: http://osvita.ua/vnz/reports/management/13736/
Weber, W., Mayrhofer, W., Nienhuser, W. (1998), Grundbegriffe der Personalwirts-Schaft, Schaffer – Pocschel, Stuttdart.
Kotler, F. (2000), Marketing in the III millennium. How to create and keep a market [Marketing v III tyisyacheletiyi. Kak sozdat, zavoevat i uderzhat ryinok], Piter, St. Petersburg, 212 p.
Vartanova, O. V., Krupko V. I. (2008), "Modern approaches to the evaluation of enterprise image in personnel mar- keting" ["Sovremennyie podhodyi k otsenke imidzha predpriyatiya v marketinge personala"], Visnyk Shidnoukrayinskogo natsionalnogo universytetu imeni V. Dalya, № 11 (105), pp. 34–38.
Krupko, V. I. (2006), Company personal formation based on marketing studies of labour market [Formuvannya personalu pidpryiemstva na osnovi marketynhovyh doslidzhen rynku pratsi]: thesis of Ph.D. in Economics: specialty 08.00.04, Lugansk, 193 p.
Vartanova, O. V. (2012), Enterprise competence in enterprise strategic management: formation and development [Kompetentsiya pidpriemstva u strategichnomu upravlinni pidpriemstvom: formuvannya i rozvytok], vyd-vo SNU im. V. Dalya, Lugansk, 340 p.
Vartanova, O. V., Kletsova, K. V., Kuzmenko, O. M. et al. (2011), Enterprise personnel competitiveness [Konkurentospromozhnist personalu pidpriemstva], vyd-vo "Noulidzh", Lugansk, 176 p.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олена Вікторівна Вартанова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).