DEVELOPMENT OF DESTINATION ATTRACTIVENESS BY USING MARKETING TOOLS
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.43.2016.120069Ключові слова:
business tourism, destination attractiveness, marketing, tourism attractiveness, tourist productАнотація
The rise of new business tourism destinations in many developing
economies of the world is researched in the article. Destination’s internal qualities
are the key aspects in tourism development. There are the attractiveness,
infrastructure, accessibility and services of the destination. In a competitive market
environment every company (not only tourist one) can meet the demand of the
market and achieve profitability by using marketing tools. It is very important to the
tourist companies to cooperate with the government and work in the tourism industry
on the higher level. It can help to improve not only financial indicators of the country,
but also influence greatly on the image of the country in the world. At the same time,
tourist companies should be oriented on the following marketing functions: the
analyses of the market opportunities; the choice of perspective target market; the
designation of tourist product; the retail of tourist product; the promotion of tourist
product; the participation of realization of national, regional, local concepts of
tourism marketing development. Also incentive tours were classified on such
categories: by the number of participants; by the place of the event; by the objective;
by the purpose; the elements of destination attractiveness were defined.
Посилання
Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про Туризм" від 18.11.2003. – № 1282-XV. – [Electronic resource]. – Access mode : www.rada.gov.ua
Про затвердження Стратегії розвитку туризму в місті Харкові / Реєстр актів Харківської міської ради. – від 23.09.2015 № 2045/15. – [Electronic resource]. – Access mode :http://kharkiv.rocks/reestr/643788
Про Туризм: Зaкон Укpaїни від 15 вересня 1995 р. // Відомості
Вepховної Paди Укpaїни. – 1995. – №31. – ст. 241
Статистичний бюлетень "Туристична діяльність в Україні" – Державна служба статистики України. – 2016. – [Electronic resource]. – Access mode : http://www.ukrstat.gov.ua
D. Blazeska. The Quality of the Tourist Destinatination a Key Factor for
Increasing their Attractiveness. / D. Blazeska, A. Milenkovski, S. Gramatnikovski // UTMS Journal of Economics 6 (2). – 2015 – P. 341–353
D. Krešić. Tourism Original Scientific Paper. // D. Krešić, D. Prebežac.
–Vol. 59 No 4 – 2011 – P.497-517
J. Christopher Holloway. The business of tourism / J. Chr. Holloway, C.
Humphreys, R. Davidson. // Pearson Education Limited 8th ed.. – 2009. – 794 p
K. Pollard. How can we measure destination's attractiveness? – 2012. – [Electronic resource]. – Access mode : https://www.imtj.com/blog/how-can- we-measure- destinations-attractiveness
The official web site of World Trade Organization. Statistics. – 2016. –
[Electronic resource]. – Access mode : https://www.wto.org/english/res_e/statis_e/statis_e.htm
Бабкін О.В. Спеціальні види туризму. / О.В. Бабкін. // Ростов-на- Дону: Фенікс. – 2008. – 252 с
Дурович А.П. Маркетинг в туризме. / Учебное пособие. - Минск:
Новое знание – 2003. – 496 с
Карпова Г.А. Экономика и управление туристской деятельностью :
учебное пособие в 2-х частях. / Г.А. Карпова, Л.В. Хорева. // Ч. 1. – СПб. : Изд-во СПбГУЭФ. – 2011. – 268 с
Кулешова Н.В. Модель ідентифікації конкурентної позиції
туристичних підприємств (на прикладі Харківської області). – [Electronic resource]. – Access mode : http://repository.hneu.edu.ua/jspui/bitstream/.pdf
Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові
аспекти) / К.: Альтерпрес. – 2002. – 436 с
Миронов Ю.Б. Використання маркетингу у сфері туризму / Молодь і ринок. // – 2002. – №1. – С.57–60
Нездоймінов С.Г. Вісник ДІТБ / Серія: Економіка, організація та
управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. // – 2008. – №12. – С.54–60
Смирнова О.А. Особенности развития делового туризма в Европейском регионе. – [Electronic resource]. – Access mode :
http://tourlib.net/statti_tourism/smirnova2.htm
Тарасенок О.І. Маркетинг туристских дестинаций в контексте диалога культур. / Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Туризм та зближення культур" // – К.: Київский університет туризму, економіки та права. – 2012. – Ч.1. – С.20–34.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Kateryna G. Naumik-Gladka
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).