МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНТЕРФЕЙСНОЇ БЕЗПЕКИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • Ірина Петрівна Мігус
  • Олександр Володимирович Черевко Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького,
  • Ю.М. Радзіховська Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького,

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.43.2016.120077

Ключові слова:

вищий навчальний заклад, економічна безпека, інтерфейсна безпека, маркетинговий підхід

Анотація

Статтю присвячено конкретизації маркетингового підходу до вдосконалення інтерфейсної безпеки вищих навчальних закладів. Актуальність теми визначається тим, що клієнтоорієнтований підхід до формування сайту вищого навчального закладу набуває все більшої ваги, що змушує вищі навчальні заклади вдосконалювати існуючі та шукати нові механізми взаємодії з цільовими аудиторіями. Наукова новизна полягає у виокремленні етапів маркетингового підходу до вдосконалення інтерфейсної безпеки вищих навчальних закладів. Встановлено, що метою маркетингового підходу до вдосконалення інтерфейсної безпеки вищих навчальних закладів є розробка такої структури інформаційних потоків між ВНЗ та різними групами стейкхолдерів з допомогою сайту, за якої буде забезпечено економічну безпеку ВНЗ. Визначено, на яких принципах повинно базуватися вдосконалення інтерфейсної безпеки. Встановлено перелік об’єктів і суб’єктів інтерфейсної безпеки вищого навчального закладу.

Біографія автора

Ірина Петрівна Мігус

ЧЕРКАСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ Б. ХМЕЛЬНИЦЬКОГО

Посилання

The Law of Ukraine "On higher education" ["Pro vyshchu osvitu"] from 01.07.2014 № 1556-VII, available at:

http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18

Zabarna, E. M., Solovʹeva, E. Yu. (2013), "The system and criteria of marketing analysis of websites of institutions of higher education" ["Systema ta kryteriyi marketynhovo analizu sajtiv vyshyh navchalnyh zakladiv"], Efektyvna ekonomika, No. 1, pp. 45–53.

Shulʹpina, N. V. (2015), "Marketing analysis of the behavior of educational services consumers" ["Marketynhovyy analiz osoblyvostey povedinky spozhyvachiv osvitnih poslug"], Molodyy vchenyy, No. 11 (26), pp 119–123.

Berezko, O. L., Peleshchyshyn, A. M., Zhezhnych, P. I. "The concept of the website of the National University "Lviv Polytechnic", available at: http://ena.lp.edu.ua (Lviv Polytechnic National University Institutional Repository).

Shelestova, A. M. (2015), "Website of university as a key component of information-communication environment: content formation" ["Veb-sait VNZ jak klyuchovyy component informatsiyno-komunikatsiynoho seredovysha: formuvannya kontentu"], NTI, No. 4, pp. 43–49.

Kalashnykova, L. V. (2005), Internet sites of higher educational institutions as innovative communication channels in the conditions of formation of information society of Ukraine [Internet-sajty vyshchyh navchalnyh zakladiv yak innovacijni kanaly komunikasiy v umovah formuvannya informaciynoho suspilstva Ukrayiny]: thesis for Ph.D. in

Sociology, Kharkiv, 175 p.

Feshchenko, A. V. (2010), "The website of the University in modern information and communication space" ["Vebsait universiteta v sovremennom informatsionno-kommunikatsijnom prostranstve"], available at: http://ido.tsu.ru/files/pub2010/Feshenko.pdf

Shelestova, A. M. (2011), "Website of the university as communication environment for functioning of e-learning documentation" ["Veb-sait VNZ jak komunikacijne seredovyshche funkcionuvannya elektronnoyi navchalnoyi dokumentaciyi"], Bibliotekoznavstvo. Dokumentoznavstvo. Informolohiya, No. 4, pp. 47–53.

Shelestova, A. M. (2009). "University websites: comparative analysis (on the example of Kharkiv)" [Universytetskiveb-saity: porivnyalnyy analiz (na prykladi m. Kharkova)m Visnyk Kharkivsʹkoyi derzhavnoyi akademiyi kulʹtury,(24), pp. 182–190.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті