СТРАТЕГІЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА ЯК ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Алла Миколаївна Опаленко Черкаський державний технологічний університет,
  • Олена Віталіївна Коломицева Черкаський державний технологічний університет,

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.50.2018.142982

Ключові слова:

стратегія диверсифікації, диверсифікація діяльності підприємства, інноваційний розвиток підприємства, інноваційний потенціал, інноваційний процес, інвестиційна стратегія підприємства

Анотація

У статті розглядаються теоретичні положення стратегії диверсифікації, особливості методів визначення ефективності диверсифікації продукції підприємства, переваги і недоліки диверсифікації, основні напрями диверсифікації для виробничого підприємства. Проведений аналіз системи диверсифікації продукції, охарактеризовано основні показники інноваційних процесів в ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат». Здійсненно комплексну оцінку інноваційного потенціалу у фінансовій структурі підприємства, інноваційного потенціалу в кадровій структурі підприємства, інноваційного потенціалу в матеріально-інноваційному складі підприємства, інноваційного потенціалу в інтересах підприємства, інноваційного потенціалу в ринковому господарстві, а також результату оцінки ефективності інноваційних процесів. Також в статті визначено сильні та слабкі сторони найманих конкурентів ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат» в Україні. Побудовано структуру маркетингової системи «5Р» ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат». Закцентовано увагу на необхідності формування інвестиційної стратегії підприємства, яка забезпечує успішну реалізацію запланованих капітальних завдань і забезпечення економічної безпеки підприємства, а також необхідність розробки моделей інноваційного розвитку ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат».

Біографії авторів

Алла Миколаївна Опаленко, Черкаський державний технологічний університет

доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу

Олена Віталіївна Коломицева, Черкаський державний технологічний університет

завідувач кафедри економічної кібернетики та маркетингу

Посилання

Panyuk, T. P., Lukomska, O. I. (2016) Diversification as a basis of structural modernization of economic activities of agrarian enterprises. Ekonomichniy forum, No. 1, pp. 189–197 [in Ukrainian].

Lapin, E. V. (2004) An assessment of economic potential of an enterprise: monograph. Sumyi: Universitetskaya kniga, 360 p. [in Russian].

Dey, D. (2002) Strategic marketing. Moscow: EKSMO-Press, 640 p. [in Russian].

Kolomytseva, O. V., Andrushkevych, N. V. (2017) The development of investment strategy in the context of ensuring economsc sequrity of an enterprise. Zbirnyk naukovykh prats Cherkaskoho derzhavnoho tekhnolohichnoho universytetu. Seriia: Ekonomichni nauky, issue 45, vol. 2, pp. 110–115 [in Ukrainian].

Matrosova, L. M., Noskova, S. A. (2011) Theoretical foundations of the concept «enterprise production resources» and their classification. Ekonomichniy visnik Donbasu, № 2 (24), s. 207–211 [in Ukrainian].

Krush, P. V., Zelenska, M. O (2010) Production potential of an enterprise from the position of client-oriented approach. Ekonomichniy visnik NTUU «KPI», No. 5, pp. 91–95 [in Ukrainian].

Bova, T. V. (2008) An assessment of the efficiency of production potential use at modern industrial enterprises. Ekonomichniy prostir, № 12 (2), s. 66–72 [in Ukrainian].

Batrakova, T. I. (2015) Management by the efficiency of enterprise’s activities – a guarantee of its successful functioning. Ekonomichniy analiz: zb. nauk. prats / Ternopil national economic university; ed. staff: V. A. Deriy (chief ed.) et al. Ternopil: Vydavnycho-poligrafichniy tsentr Ternopilskogo natsionalnogo ekonomichnogo universitetu «Ekonomichna dumka», vol. 19, No. 2, pp. 13–19 [in Ukrainian].

Aref’еva, O. V., Korenkov, O. V. (2004) Management by the potential of industrial enterprises development: monograph. Kyiv: GROT, 200 p. [in Ukrainian].

Arhipov, V. M. (2014) Projecting of industrial potential of associations (theoretical aspects). Leningrad: LGU, 257 p. [in Russian].

Gavva, V. N., Bozhko, E. A. (2004) Potentsial of an enterprise: formation and evaluation. Kyiv: Tsentr navchalnoyi literatury, 224 p. [in Ukrainian].

Egupov, Yu. A. (2011) Planning of production capacity in the context of resource substantiation of enterprise production program. Ekonomist, No. 11, pp. 49–52 [in Ukrainian].

Andriychuk, V. G. (2004) Economy of agrarian enterprises. 2-nd ed. Kyiv: KNEU, 624 p. [in Ukrainian].

Official fInancial accounts of «Globinskiy m’yasokombinat». URL: https://smida.gov.ua/db/emitent/year/xml/showform/95282/165/templ

Sergееva, L. N., Kovtun, O. A. (2016) Modelling of the impact of commercial banks on financial activities of house economies. Ekonomichniy visnik Zaporizkoyi derzhavnoyi inzhenernoyi akademiyi, 6 (2), pp. 142–147 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-15

Номер

Розділ

Статті