МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙ В РЕГІОНАХ

Автор(и)

  • Вікторія Вікторівна Білик ННІ Економіки та Права при ЧНУ ім. Б. Хмельницького, Україна
  • Олена Віталіївна Коломицева Черкаський державний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-6769-0590

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.52.2019.160600

Ключові слова:

інновації, маркетинг, потенціал, регіон, розвиток

Анотація

У статті розглянуто сутність поняття інноваційного потенціалу та його регіональні особливості. Проаналізовано основні фактори стимулювання та стримування реалізації інноваційного потенціалу регіонів. У результаті виокремлення у їх складі маркетингового компоненту обґрунтовано їх роль в управлінні інноваційним розвитком регіонів. Висвітлено основні маркетингові стратегії інноваційного розвитку регіонів та їх складові.

Біографії авторів

Вікторія Вікторівна Білик, ННІ Економіки та Права при ЧНУ ім. Б. Хмельницького

д.е.н., доцент

Олена Віталіївна Коломицева, Черкаський державний технологічний університет

д.е.н., професор, зав.кафедри економічної кібернетики та маркетингу

Посилання

Shypulina Yu.S. (2002), “Innovation potential as an economic category”, Visnyk Sumskoho natsionalnoho ahrarnoho universytetu. Seriia: Ekonomika ta menedzhment, vol. 3-4, p.82-85.

Shypulina Yu.S. (2004), “Innovative potential as the basis of sustainable economic development of economic systems, its essence and structure”, Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky, ekonomika pryrodokorystuvannia, ekonomika pidpryiemstva ta orhanizatsiia vyrobnytstva, vol. 2, p.71-81.

Shypulina Yu.S. and Taranovskyi V.I. (2009), “The potential of innovative development of the region: the essence, structure, approaches to evaluation”, Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky, vol. 2, p. 250-260.

Illiashenko S.M. (2003), Upravlinnia innovatsiinym rozvytkom: problemy, kontseptsii, metody [Management of innovative development: problems, concepts, methods], VTD "Universytetska knyha", Sumy, Ukraine.

Bilovodska O.A. and Hryshchenko O.F. (2009) “Formation of marketing criteria for assessing the innovative potential of the region”, Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky, vol. 4/2, p.246-256.

Chala N.D. (2017), “Marketing of regions as a tool to attract investment resources”, [Online], available at: http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/bitstream/123456789/352/Chala_Marketing.pdf. (Accessed 01.08.2018).

Pepchuk S.M. (2015), “Marketing innovations in the ideology of socio-economic development of regions”, Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu, vol. 10/3, p. 118-121.

Kotler F. and Trias de Bez F. (2004), Novye marketingovye tekhnologii. Metodiki sozdaniya genial'nyh idej [New marketing technologies. Methods of creating brilliant ideas], Neva, St. Petersburg, Russia.

Kolomytseva O., Nadenko I., Kolomytsev A. (2016), Strategichna kontseptsiya formuvannya marketingovogo potentsialu region [Strategic concept of formation of the region marketing potential], Cherkasy, vidavets Chabanenko Yu., 266 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-22

Номер

Розділ

Статті