МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙ В РЕГІОНАХ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.52.2019.160600Ключові слова:
інновації, маркетинг, потенціал, регіон, розвитокАнотація
У статті розглянуто сутність поняття інноваційного потенціалу та його регіональні особливості. Проаналізовано основні фактори стимулювання та стримування реалізації інноваційного потенціалу регіонів. У результаті виокремлення у їх складі маркетингового компоненту обґрунтовано їх роль в управлінні інноваційним розвитком регіонів. Висвітлено основні маркетингові стратегії інноваційного розвитку регіонів та їх складові.
Посилання
Shypulina Yu.S. (2002), “Innovation potential as an economic category”, Visnyk Sumskoho natsionalnoho ahrarnoho universytetu. Seriia: Ekonomika ta menedzhment, vol. 3-4, p.82-85.
Shypulina Yu.S. (2004), “Innovative potential as the basis of sustainable economic development of economic systems, its essence and structure”, Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky, ekonomika pryrodokorystuvannia, ekonomika pidpryiemstva ta orhanizatsiia vyrobnytstva, vol. 2, p.71-81.
Shypulina Yu.S. and Taranovskyi V.I. (2009), “The potential of innovative development of the region: the essence, structure, approaches to evaluation”, Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky, vol. 2, p. 250-260.
Illiashenko S.M. (2003), Upravlinnia innovatsiinym rozvytkom: problemy, kontseptsii, metody [Management of innovative development: problems, concepts, methods], VTD "Universytetska knyha", Sumy, Ukraine.
Bilovodska O.A. and Hryshchenko O.F. (2009) “Formation of marketing criteria for assessing the innovative potential of the region”, Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky, vol. 4/2, p.246-256.
Chala N.D. (2017), “Marketing of regions as a tool to attract investment resources”, [Online], available at: http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/bitstream/123456789/352/Chala_Marketing.pdf. (Accessed 01.08.2018).
Pepchuk S.M. (2015), “Marketing innovations in the ideology of socio-economic development of regions”, Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu, vol. 10/3, p. 118-121.
Kotler F. and Trias de Bez F. (2004), Novye marketingovye tekhnologii. Metodiki sozdaniya genial'nyh idej [New marketing technologies. Methods of creating brilliant ideas], Neva, St. Petersburg, Russia.
Kolomytseva O., Nadenko I., Kolomytsev A. (2016), Strategichna kontseptsiya formuvannya marketingovogo potentsialu region [Strategic concept of formation of the region marketing potential], Cherkasy, vidavets Chabanenko Yu., 266 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Вікторія Вікторівна Білик, Олена Віталіївна Коломицева
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).