БРЕНДИНГ ЯК СУЧАСНА МАРКЕТИНГОВА ТЕХНОЛОГІЯ

Автор(и)

  • Олена Вікторівна Вартанова Черкаський державний технологічний університет, Україна
  • Інна Віталіївна Король Черкаський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.53.2019.172197

Ключові слова:

бренд, брендинг, вимір, етапи, модель, підприємство формування

Анотація

Розглянуто основні етапи створення бренду як сучасної маркетингової технології. Запропоновано модель розроблення назви бренда. Визначено структуру внутрішніх та зовнішніх маркетингових інтелектуальних активів підприємства, які лежать в основі створення бренду. Ґрунтуючись на моделі 4D-брендингу Т. Геда, запропоновано модель "П’ятимірного внутрішнього бренду-5D", додавши до відомих складових бренду вимір HR-бренду.

Біографії авторів

Олена Вікторівна Вартанова, Черкаський державний технологічний університет

д.е.н., професор кафедри економічної кібернетики та маркетингу

Інна Віталіївна Король, Черкаський державний технологічний університет

здобувач освітьо-наукового рівня вищої освіти за спеціальністю 075 Маркетинг

Посилання

Gerasimenko V.V.(2007). New marketing in the network market space. URL: https://cyberleninka.ru/article/v/novyy-marketing-v-setevom-rynochnom-prostranstve

Kapferer Jean-Noel. (2007). Brand forever: Creating, developing, maintaining brand value. Kyiv: "Top", 2007. 345 p.

Krylov A.V. Brand and society – the division of values. Marketing Encyclopedia. URL: http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/brand/brand_differ.htm

Saatchi M. (2013). Zuhlava simplicity of thought. Per. from Еnglish E. Lutsk. Moscow: "MIF", 2013. 57 p.

Shulgina L. M., Leo M.V. (2011). Branding: theory and practice (on the example of objects of commercial real estate): a monograph. Kyiv: Aston, 2011. 266 p.

Rice L., Rice E. (2004). 22 Brand Laws. Translation from English Yu.G. Kiryakov Moscow: "AST Publishing House" Ltd., 2004. 149 p.

Moroz O. V. (2003). The theory of modern branding: a monograph. Vinnitsa: UNIVER-CYM, 2003. 104 p.

Blazhi I. Brand management as an enterprise management tool. URL: http://dspace.tneu.edu.ua/bitstream/316497/5657/1/%D0%91%D0%9B%D0%90%D0%96%D0%95%D0%99%20%D0 % 86.pdf

Janel Barlow, Paul Stewart. (2012). Service oriented brand. Kyiv: Olympus Business, 2012. 153 p.

Thomas Guad. (2005). 4D branding. Breaking the corporate network economy code. Kyiv, 2005. 168 p.

Kryinuchenko O. F., Gabor O. O. Stages of the process of creation and development of the brand: the formation of the DNA of the brand. URL: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/15238/1/Tesis_2014.KrainGabor.pdf

Evtushenko G.V., Lazarenko V.Ye. Classification of Marketing Intellectual Property of the National Economy. URL: file: /// C: / Users / LENOVO / Downloads / 681-1766-1-PB% 20 (1) .pdf

Boyd, B., Gove, S. and Hitt, M. (2005). Construct measurement in strategic management research: illusion or reality? Strategic Management Journal. No. 26 (3). pp. 239-25

Fortune Global. 500 URL: http://fortune.com/global500

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-29

Номер

Розділ

Статті