БРЕНДИНГ ЯК СУЧАСНА МАРКЕТИНГОВА ТЕХНОЛОГІЯ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.53.2019.172197Ключові слова:
бренд, брендинг, вимір, етапи, модель, підприємство формуванняАнотація
Розглянуто основні етапи створення бренду як сучасної маркетингової технології. Запропоновано модель розроблення назви бренда. Визначено структуру внутрішніх та зовнішніх маркетингових інтелектуальних активів підприємства, які лежать в основі створення бренду. Ґрунтуючись на моделі 4D-брендингу Т. Геда, запропоновано модель "П’ятимірного внутрішнього бренду-5D", додавши до відомих складових бренду вимір HR-бренду.
Посилання
Gerasimenko V.V.(2007). New marketing in the network market space. URL: https://cyberleninka.ru/article/v/novyy-marketing-v-setevom-rynochnom-prostranstve
Kapferer Jean-Noel. (2007). Brand forever: Creating, developing, maintaining brand value. Kyiv: "Top", 2007. 345 p.
Krylov A.V. Brand and society – the division of values. Marketing Encyclopedia. URL: http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/brand/brand_differ.htm
Saatchi M. (2013). Zuhlava simplicity of thought. Per. from Еnglish E. Lutsk. Moscow: "MIF", 2013. 57 p.
Shulgina L. M., Leo M.V. (2011). Branding: theory and practice (on the example of objects of commercial real estate): a monograph. Kyiv: Aston, 2011. 266 p.
Rice L., Rice E. (2004). 22 Brand Laws. Translation from English Yu.G. Kiryakov Moscow: "AST Publishing House" Ltd., 2004. 149 p.
Moroz O. V. (2003). The theory of modern branding: a monograph. Vinnitsa: UNIVER-CYM, 2003. 104 p.
Blazhi I. Brand management as an enterprise management tool. URL: http://dspace.tneu.edu.ua/bitstream/316497/5657/1/%D0%91%D0%9B%D0%90%D0%96%D0%95%D0%99%20%D0 % 86.pdf
Janel Barlow, Paul Stewart. (2012). Service oriented brand. Kyiv: Olympus Business, 2012. 153 p.
Thomas Guad. (2005). 4D branding. Breaking the corporate network economy code. Kyiv, 2005. 168 p.
Kryinuchenko O. F., Gabor O. O. Stages of the process of creation and development of the brand: the formation of the DNA of the brand. URL: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/15238/1/Tesis_2014.KrainGabor.pdf
Evtushenko G.V., Lazarenko V.Ye. Classification of Marketing Intellectual Property of the National Economy. URL: file: /// C: / Users / LENOVO / Downloads / 681-1766-1-PB% 20 (1) .pdf
Boyd, B., Gove, S. and Hitt, M. (2005). Construct measurement in strategic management research: illusion or reality? Strategic Management Journal. No. 26 (3). pp. 239-25
Fortune Global. 500 URL: http://fortune.com/global500
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олена Вікторівна Вартанова, Інна Віталіївна Король
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).