ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК СУЧАСНОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ В УМОВАХ ЕКОНОМІКИ ЗНАНЬ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.56.2020.201631Ключові слова:
заклад вищої освіти, знання, компетенція, класифікація, конкурентні переваги, ресурси знань, рух знань, цикл знаньАнотація
Обґрунтовано необхідність формування компетенції закладу вищої освіти як сучасної конкурентної переваги в умовах економіки знань. Надано авторське визначення компетенції закладу вищої освіти як унікальної сукупності знань, навичок, досвіду та організаційних зв’язків, які в поєднанні з ресурсами й технологіями створюють конкурентні переваги закладу вищої освіти і забезпечують його ринковий успіх. Сформовано класифікацію джерел компетенції закладів вищої освіти як сукупність різноманітних ресурсів знань. На основі проведення експертного опитування виявлено чинники, які впливають на вибір закладу вищої освіти здобувачами освіти, та які слід враховувати у формуванні компетенції. Визначено ключові ознаки компетенції закладу вищої освіти. Розкрито процес ідентифікації джерел компетенції закладу вищої освіти. Сформовано процедуру ідентифікації джерел компетенції закладу вищої освіти шляхом аналізу руху знань в циклі знань.Посилання
Zahirniak D. M. Higher education services: supply structure and level of competition. Ekonomika i pravo. 2018. № 1(49). Р. 105-116.
Zahirniak D. M. Higher education in Ukraine: pragmatism of financial and economic development: monograph. Kharkiv: «Drukarnia Madryd», 2018. 532 р.
Borovyk M. V. Management of Information and Communication Support for Sustainable Development of Higher Education Departments on the Basis of Knowledge Economy: Theory and Methodology: Monography. Kharkiv. nats. un-t misk. hospva im. O. M. Beketova. Kharkiv : Drukarnia Madryd, 2019. 440 р.
Coyne, K.P., Stephen, J. D., Gorman Clifford, H., Gorman Clifford, P. (2007) Is your core competence a mirage? URL: https://carpenterstrategytoolbox.files.wordpress.com/2013/10/corecompetencemckinseyq.pdf">https://carpenterstrategytoolbox.files.wordpress.com/2013/10/corecompetencemckinseyq.pdf
Tidd J. From strategic management to strategic competence: Measuring technological, Market and Organization Innovation. 2nd Edition. Imperial College Press: London, 2006. 437 p.
Vartanova O.V. Competence of the enterprise in strategic knowledge management: formation and development: monograph. Luhansk: Vyd-vo SNU im. V. Dalia, 2012. 340 s.
Criteria for selecting a university entrant. URL: http://pleyady.kiev.ua/korisni-statti/7086-kriterii-viboru-vuzu-abiturientom.html">http://pleyady.kiev.ua/korisni-statti/7086-kriterii-viboru-vuzu-abiturientom.html
Vilena Voronova: National Education Brands: Myth or Reality? URL: https://ua.interfax.com.ua/news/press-release/512275.html">https://ua.interfax.com.ua/news/press-release/512275.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Олена Вікторівна Вартанова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).