УРАХУВАННЯ ТЕНДЕНЦІЙ ТА ВИКЛИКІВ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПРИ ФОРМУВАННІ НАПРЯМКІВ ІВЕНТ АКТИВНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ КОМПАНІЙ, МІСТ ТА ТЕРИТОРІЙ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.65.2022.262901Ключові слова:
event-маркетинг, подія, маркетингове середовище, омніканальний формат події, гібридний формат події, тренди, тенденції,, кейсиАнотація
У статті узагальнені тенденцій та окремі викликів маркетингового середовища, які визначають кон’юнктуру ринку івентів. Розглянуто основні економічні та соціальні ефекти, які формує івент індустрія для економіки країни, територій, міст. Презентовані організаційні, економічні та соціальні втрати для індустрії подій, які зумовлені поширення SARS-CoV-2 та жорсткими карантинними обмеженнями. Відзначено, що івент індустрія, крім усього іншого, – соціально-значуща галузь, оскільки створює робочі місця не тільки на свої компаніях, але й в суміжних галузях. Узагальнені інсайти від міжнародних професійних асоціацій, маркетингових та консалтингових компаній – McKinsey, Reed Exhibitions Limited, IACC, Бізнес Самміт, 42 Agency. Зроблено висновок про новий тренд формату подій – омніканальний, гібридний, який поєднує офлайн і онлайн, переплітає фізичну і віртуальну реальність, поєднує фізичні та цифрові площадки. Гібридний формат поступово впроваджується в інструменти та технології івент-маркетингу, займає свою частку в маркетингових бюджетах, збільшує частку цифрової частини події, застосовується при організації традиційних заходів. Розглянуті тренди розвитку конференц-просторів за версією IACC сформовані під впливом пандемії Covid-19: швидкісний Інтернет, VR і безконтактні технології; особливі вимоги до їжі та майданчиків; позитивний персональний досвід учасників; креативна меблі і біофільний дизайн; зростання ролі нових поколінь. Відмічено зростання замовлень від професіоналів кіберспорту, формальних і неформальних груп SMERF. Розглянуто практичні кейси від компанії цифрової економіки, які демонструють гнучкість у проведенні знакових для них заходів в умовах кризи та обмежень, застосовують нестандартні та креативні методи, які працюють на підтримку і розвиток легенди бренду. Наголошено на особливостях проведення подій для нових поколінь (міленіали-керівники та зумер-екоактивісти), на необхідно маркетологам враховувати їх цифрову орієнтацію, пропонувати рішення економіки віртуальних вражень, підвищену увагу до екології та стійкості. Виділені тенденції та тренди, які будуть впливати на організацію та інструменти event-маркетингу при формуванні напрямків івент активності вітчизняних компаній, міст та територій.
Посилання
Британський фонд Attitude is Everything [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.attitudeiseverything.org.uk/
Буднікевич І.М. Event-маркетинг в програмах просування привабливості індустрії гостинності регіону / І.М. Буднікевич, І.І. Гавриш, І.А. Крупенна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки» / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Вип. 48. – Черкаси : ЧДТУ, 2018. – С.116-123.– 133 с.
Apple оголосила, що конференція розробників WWDC 2020 пройде в червні у вигляді онлайн-трансляції [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://itpro.ua/post/apple_obyavila_chto_konferentsiya_razrabotchikov_wwdc_2020_proidet_v_iyune_v_vide_onlain_translyatsii/
Індустрія заходів під час пандемії [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://sfii.gov.ua/industriya-zahodiv-pid-chas-pandemii/
Нові формати онлайн заходів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://shaleniy.com.ua/uk/onlineformats
Гібридні заходи-що це таке і що чекає івент-індустрію в 2020-2021 роках? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://prime-event.com.ua/blog/gibridnye-meropriyatiya-chto-eto-takoe-i-chto-zhdet-ivent-industriyu-v-2020-2021-godah/
Global Meetings Industry Day [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://galinfo.com.ua/news/sogodni_lviv_vidznachaie_svitovyy_den_dilovoi_gostynnosti_312518.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).