УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ ШЛЯХОМ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ПОСЛУГ У СЕРЕДОВИЩІ CRM

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.68.2023.284535

Ключові слова:

управління взаємовідносинами з клієнтами, автоматизація процесу надання послуг, зв’язки з громадськістю, управління персоналом, користувачі послуг

Анотація

У статті запропоновано проєкт з розробки концепції формалізації взаємовідносин користувачів послуг з державною установою «Урядовий контактний центр». Розроблену концепцію використано для розробки та інтеграції модуля CRM-системи. Для вирішення поставлених у дослідженні проблемних завдань використовувалися такі методи дослідження, як базовий статистичний аналіз, порівняння, контент-аналіз вторинної інформації, спостереження, узагальнення. Встановлено, що управління взаємовідносин із клієнтами є інструментом для досягнення лояльності компанії через задоволення клієнтів рівнем послуг. Грамотна організація процесу автоматизації надання послуги дає можливість збільшити коефіцієнт корисної дії працівника та підвищить лояльність клієнта до дій установи чи організації. Виявлено, що впровадження концепції інтегрованих маркетингових комунікацій допомагає громадськості розв’язати проблеми шляхом звернення до установи чи організації для розв’язання проблемних питань. Для того щоб проводити цю діяльність, необхідне робоче середовище, через яке б будувалася комунікація між установою та клієнтом. Виявлено, що таким середовищем, яке б задовольняло подібні запити, є CRM-система. Програмний комплекс дозволяє не тільки здійснювати комунікацію між установою та отримувачем послуг, а й систематизувати всі дані. Показано основні моменти щодо цінності застосування CRM-системи у роботі з користувачами послуг державної установи «Урядовий контактний центр». Відображено взаємозв’язок бази знань та надання послуг. На базі CRM-системи установи запропоновано механізм удосконалення бази знань, яка діє на базі CRM-системи, та показано, яким чином фахівці установи можуть брати участь у її вдосконаленні. Описано етапи удосконалення бази знань CRM-системи за допомогою запуску нового розділу «Служба новин УКЦ» та роль розділу «Телеграф новин» у ній. Показано роль та нові покладені обов’язки, які виникають внаслідок реалізації цієї концепції для групи працівників. Встановлено, що консультанти й експерти бази знань відіграють вирішальну роль у запуску цієї концепції з удосконалення бази знань CRM-системи державної установи «Урядовий контактний центр».

Біографія автора

Д. М. Хлистун , Національний університет біоресурсів і природокористування України (НУБіП України)

аспірант кафедри адміністративного менеджменту та зовнішньоекономічної діяльності, здобувач ступеня доктора філософії напрямку «Менеджмент»

Посилання

Sanasam L., Pradhan B., Mohanty S. Empirical evidence from hotel industry on the dimension of customer relationship management & their influence on organisation performance. Geo Journal of Tourism and Geosites. 2022. Vol. 41. № 2. P. 408–414. DOI: 10.30892/41210-844.

Öztayşi B., Kaya T., Kahraman C. Performance comparison based on customer relationship management using analytic network process. Expert Systems with Applications. 2011. Vol. 38. № 8. P. 9788–9798.

Demo G., Rozzett K. Customer relationship management scale for the business-to-consumer market: exploratory and confirmatory validation and models comparison. International Business Research. 2013. Vol. 6. № 11. P. 29–42.

Cooper M. J., Upton N., Seaman S. Customer relationship management: A comparative analysis of family and nonfamily business practices. Journal of small business management. 2005. Vol. 43. № 3. P. 242–256.

Tsai H. H. Research trends analysis by comparing data mining and customer relationship management through bibliometric methodology. Scientometrics. 2011. Vol. 87. № 3. P. 425–450.

Soliman H. S. Customer relationship management and its relationship to the marketing performance. International journal of business and social science. 2011. Vol. 2. № 10.

Galitsky B., de la Rosa J. L. Concept-based learning of human behavior for customer relationship management. Information Sciences. 2011. Vol. 181. № 10. P. 2016–2035.

Побудова CRM-системи як основи формування комунікаційної політики між організацією та кінцевим споживачем / Птащенко О. В., Мірошникова Є. Д., Птащенко Е. В., Мирошникова Е. Д. Вісник Східно-Українського національного університету імені Володимира Даля. 2016. № 230 (6).

Поліщук І. CRM-система як основа формування споживчої лояльності. 2021. URL: https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=4214754

Концепція формалізації взаємин з зовнішніми клієнтами та інтеграція CRM-системи / Багнюк Н. В., Кузьмич О. І., Мельник В. М., Тимошук П. В. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2019. № 37.

Урядовий контактний центр: про Центр. Урядовий контактний центр. URL: https://ukc.gov.ua/dlya-rozdilu-pro-tsentr/about/

Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень: постанова Кабінету Міністрів України від 27 листоп. 2019 р. № 976 / Верховна Рада України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/976-2019-п#Text

Про перейменування та розміщення державної установи «Соціальний контактний центр»: розпорядження Кабінету Міністрів України від 28.07.2010 р. № 1552-р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-20

Номер

Розділ

Статті