УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ ШЛЯХОМ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ПОСЛУГ У СЕРЕДОВИЩІ CRM
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.68.2023.284535Ключові слова:
управління взаємовідносинами з клієнтами, автоматизація процесу надання послуг, зв’язки з громадськістю, управління персоналом, користувачі послугАнотація
У статті запропоновано проєкт з розробки концепції формалізації взаємовідносин користувачів послуг з державною установою «Урядовий контактний центр». Розроблену концепцію використано для розробки та інтеграції модуля CRM-системи. Для вирішення поставлених у дослідженні проблемних завдань використовувалися такі методи дослідження, як базовий статистичний аналіз, порівняння, контент-аналіз вторинної інформації, спостереження, узагальнення. Встановлено, що управління взаємовідносин із клієнтами є інструментом для досягнення лояльності компанії через задоволення клієнтів рівнем послуг. Грамотна організація процесу автоматизації надання послуги дає можливість збільшити коефіцієнт корисної дії працівника та підвищить лояльність клієнта до дій установи чи організації. Виявлено, що впровадження концепції інтегрованих маркетингових комунікацій допомагає громадськості розв’язати проблеми шляхом звернення до установи чи організації для розв’язання проблемних питань. Для того щоб проводити цю діяльність, необхідне робоче середовище, через яке б будувалася комунікація між установою та клієнтом. Виявлено, що таким середовищем, яке б задовольняло подібні запити, є CRM-система. Програмний комплекс дозволяє не тільки здійснювати комунікацію між установою та отримувачем послуг, а й систематизувати всі дані. Показано основні моменти щодо цінності застосування CRM-системи у роботі з користувачами послуг державної установи «Урядовий контактний центр». Відображено взаємозв’язок бази знань та надання послуг. На базі CRM-системи установи запропоновано механізм удосконалення бази знань, яка діє на базі CRM-системи, та показано, яким чином фахівці установи можуть брати участь у її вдосконаленні. Описано етапи удосконалення бази знань CRM-системи за допомогою запуску нового розділу «Служба новин УКЦ» та роль розділу «Телеграф новин» у ній. Показано роль та нові покладені обов’язки, які виникають внаслідок реалізації цієї концепції для групи працівників. Встановлено, що консультанти й експерти бази знань відіграють вирішальну роль у запуску цієї концепції з удосконалення бази знань CRM-системи державної установи «Урядовий контактний центр».
Посилання
Sanasam L., Pradhan B., Mohanty S. Empirical evidence from hotel industry on the dimension of customer relationship management & their influence on organisation performance. Geo Journal of Tourism and Geosites. 2022. Vol. 41. № 2. P. 408–414. DOI: 10.30892/41210-844.
Öztayşi B., Kaya T., Kahraman C. Performance comparison based on customer relationship management using analytic network process. Expert Systems with Applications. 2011. Vol. 38. № 8. P. 9788–9798.
Demo G., Rozzett K. Customer relationship management scale for the business-to-consumer market: exploratory and confirmatory validation and models comparison. International Business Research. 2013. Vol. 6. № 11. P. 29–42.
Cooper M. J., Upton N., Seaman S. Customer relationship management: A comparative analysis of family and nonfamily business practices. Journal of small business management. 2005. Vol. 43. № 3. P. 242–256.
Tsai H. H. Research trends analysis by comparing data mining and customer relationship management through bibliometric methodology. Scientometrics. 2011. Vol. 87. № 3. P. 425–450.
Soliman H. S. Customer relationship management and its relationship to the marketing performance. International journal of business and social science. 2011. Vol. 2. № 10.
Galitsky B., de la Rosa J. L. Concept-based learning of human behavior for customer relationship management. Information Sciences. 2011. Vol. 181. № 10. P. 2016–2035.
Побудова CRM-системи як основи формування комунікаційної політики між організацією та кінцевим споживачем / Птащенко О. В., Мірошникова Є. Д., Птащенко Е. В., Мирошникова Е. Д. Вісник Східно-Українського національного університету імені Володимира Даля. 2016. № 230 (6).
Поліщук І. CRM-система як основа формування споживчої лояльності. 2021. URL: https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=4214754
Концепція формалізації взаємин з зовнішніми клієнтами та інтеграція CRM-системи / Багнюк Н. В., Кузьмич О. І., Мельник В. М., Тимошук П. В. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2019. № 37.
Урядовий контактний центр: про Центр. Урядовий контактний центр. URL: https://ukc.gov.ua/dlya-rozdilu-pro-tsentr/about/
Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень: постанова Кабінету Міністрів України від 27 листоп. 2019 р. № 976 / Верховна Рада України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/976-2019-п#Text
Про перейменування та розміщення державної установи «Соціальний контактний центр»: розпорядження Кабінету Міністрів України від 28.07.2010 р. № 1552-р.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).