Конкурентні переваги підприємств переробної галузі в умовах економічної кризи
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.41.2016.78041Ключові слова:
конкурентні переваги, переробна галузь, економічні показники, конкуренція, принципи, конкурентоспроможне підприємство, сировинна база, класифікаційна структураАнотація
В роботі досліджено підприємства переробної галузі в напрямку їх конкурентних переваг. Надано визначення конкурентних переваг визначними науковцями. Представлено загальні принципи, які дають конкурентні переваги виробникам. Конкурентні переваги мають різні форми прояву, які автором представлено у вигляді класифікаційної структури. Також надано характеристику цим конкурентним перевагам, їх склад і залежність від галузі для підприємств переробної промисловості. Запропоновано конкурентні переваги, які будуть пов’язані головним чином з розвиненістю сировинної бази, технічною перевагою, товарними і технологічними інноваціями, пізнаваністю торгової марки, низькими витратами, територіальним розташуваннямПосилання
Азоев Г. Л. Конкурентные преимущества фирмы / Г. Л. Азоев, А. П. Челенков. – М. : Типография «НОВОСТИ», 2000. – 255 с.
Безсмертний С. Ю. Сутність та класифікація конкурентних переваг підприємства / С. Ю. Безсмертний // Вісник НУ «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2011. – № 714. – С. 174–179.
Войчак А. В. Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація / А. В. Войчак, Р. В. Камишніков // Маркетинг в Україні. – 2005. – № 2 (30). – С. 50–53.
Городня Т. А. Інноваційні чинники формування конкурентних переваг діяльності підприємств / Т. А. Городня, В. В. Бенч // Науковий вісник НЛТУ України. – 2011. – Вип. 21.18. – С. 183–187.
Дубинина Н. А. Подходы к формированию конкурентной стратегии предприятия / Н. А. Дубинина // Вестник АГТУ. – 2010. – № 2. – С. 65–71.
Загорянська О. Л. Формування конкурентних переваг машинобудівних підприємств в сучасних умовах розвитку / О. Л. Загорянська, О. П. Косенко, П. Г. Перерва // Вісник національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» : зб. наук. праць. – 2012. – № 4. – С. 80–86.
Іванов Ю. Б. Конкурентні переваги підприємства: оцінка, формування та розвиток : [монографія] / Ю. Б. Іванов, П. А. Орлов, О. Ю. Іванова. – X. : ІНЖЕК, 2008. – 352 с.
Коляденко С. В Стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємств агропромислового комплексу / С. В. Коляденко // Збірник матеріалів Чотирнадцятих річних зборів Всеукр. конгр. вчених економістів-аграрників, (м. Київ, 16-17 жовтня 2012 р.). – К. : ННЦ «ІАЕ», 2013. – С. 247–250.
Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення : [монографія / за заг. ред. О. Г. Янкового]. – Одеса : Атлант, 2013. – 470 с.
Кузнецова І. О. Формування стійких конкурентних переваг: концептуальна модель / І. О. Кузнецова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць Одеського державного економічного університету. – Одеса : ОДЕУ, 2010. – № 38. – С. 68–71.
Нестеренко С. А. Конкурентоспроможність сільськогосподарських підприємств: управлінський аспект [монографія] / С. А. Нестеренко. – К. : Аграр Медіа Груп, 2013. – 483 с.
Рубин Ю. Б. Стратегии и тактики конкурентного поведения / Ю. Б. Рубин // Современная конкуренция. – 2007. – № 3. – С. 81–96.
Урасова А. А. Формирование устойчивых конкурентных преимуществ: стратегия и бренд / А. А. Урасова // ARS ADMINISTRANDI. – Пермь : Пермский гос. нац. исслед. ун-т, 2012. – № 4. – С. 76–80
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Валерій Михайлович Бондаренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).