Розвиток ринку інтелектуальної продукції як необхідна умова функціонування сучасної моделі інноваційного процесу
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.39.2015.84416Анотація
Розглянуто необхідність створення ринку інтелектуальної продукції в сучасних умовах формування нової економіки. Дано критичний аналіз лінійно-послідовної моделі інноваційного процесу. Доведено, що мережево-комунікаційна модель інноваційного процесу здатна забезпечити інноваційних суб'єктів стійкими комунікаційними зв'язками, які створять умови для просування знань у виробництво. Обґрунтовано, що ринок інтелектуальної продукції здатний практично звести інвестиційний попит із пропозицією на інноваційні продукти.
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ірина Березюк-Рибак
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).