Маркетингова стратегія розвитку молочного підкомплексу регіонального АПК
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.40.2015.84440Ключові слова:
маркетингові стратегії, алгоритм, молочний підкомплекс, регіональні АПК, розвиток, регіональні ринки, принципи, цілі маркетингу, молокопереробні підприємстваАнотація
В роботі розглядаються питання стратегічного розвитку регіональних підкомплексів молочної промисловості. Для забезпечення ефективності і конкурентоспроможності господарської діяльності молокопереробних підприємств запропонована маркетингова стратегія розвитку молочного підкомплексу АПК. Визначено принципи, які притаманні маркетингу в молочному підкомплексі, і які характерні для маркетингу АПК в цілому. Сформовано групи типових маркетингових стратегій на підприємствах молочного підкомплексу АПК. При виборі маркетингової стратегії розвитку молочного підкомплексу АПК необхідно: встановити цілі функціонування; визначити асортимент реалізованих товарів; виявити сегменти, у яких діятиме підприємства АПК, а також позиції, які вони можуть займати в цих сегментах, для цього і було запропоновано алгоритм маркетингової стратегії розвитку молочного підкомплексу.Посилання
Бондаренко В. М. Розвиток ефективного виробництва молока та його промислової переробки в Україні / В. М. Бондаренко // Економіка АПК. – 2014. – № 5. – с. 61-64.
Брагинец Н. В., Ткаченко В. Г., Богачёв В. И. Основы маркетинговой деятельности фирмы : Учебное пособие. – Луганск : Знання, 2000. – 26 с.
Васильчак С. В. Особливості функціонування ринку молока та молочної продукції / С. В. Васильчак // Науковий вісник НЛТУ України. – 2013. – № 15.4. – с. 357-362.
Гончаров В. Н. Предпринимательская деятельность в Украине / В. Н. Гончаров, Г. В. Саенко. – Луганск : ЛГПУ им. Тараса Шевченко, 2000. – 184 с.
Звягінцева О. Б. Ринкова стратегія підприємств харчової промисловості : монографія / О. Б. Звягінцева. – Миколаїв : Видавництво – друкарня «Квіт», 2012. – 494 с.
Зубець М. В. Інноваційно-випереджувальна модель якісного розвитку агропромислового виробництва / М. В. Зубець, П. Т. Саблук, С. О. Тивончук // Економіка АПК. – 2008. – № 12. – С. 3-8.
Котлер Ф. Маркетинг менеджмент : [пер. с англ.] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер. – 12-е изд. – СПб. [и др.] : Питер, 2006. – 814 с.
Островський П. І. Аграрний маркетинг. Навчальний посібник / П. І. Островський – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 224 с.
Цар Г. В. Основні тенденції та перспективи розвитку харчової промисловості України / Г. В. Цар // Науковий вісник НЛТУ України. – 2010. – Вип. 20.13. – с. 262-267.
Шубравська А. В., Сокольська Т. В. Розвиток ринку молока та молочної продукції: світові тенденції та вітчизняні перспективи / О. В. Шубравська, Т. В. Сокільська // Економіка і прогнозування. – 2012. – № 2. – с. 80-93.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Леонід Миколайович Бондаренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).