Регіональний інформаційний маркетинг як інструмент забезпечення економічного розвитку регіону

Автор(и)

  • Юлія Олександрівна Коваленко Красноармійський індустріальний інститут ДонНТУ,

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.39.2015.84486

Ключові слова:

регіональний маркетинг, інформаційний регіональний маркетинг, регіональний розвиток, синергетичний ефект, кластер

Анотація

У статті розглянуто можливість створення системи інформаційного маркетингу регіону з метою формування програм забезпечення сприятливого інвестиційного клімату, обґрунтування стратегічних напрямів економічного розвитку, виявлення і реалізації можливостей взаємодії на різних рівнях регіонального управління і господарювання.

Посилання

Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / И. Ансофф. – С.Пб. : Питер-Пресс, 1999.

Корчагин А. А. Становление регионального маркетинга в российских условиях : дисс. ... д. э. н. / Корчагин А. А. – М., 1998.

Маниліч М. І. Трансформація регіонального економічного механізму : [монографія] / М. І. Маниліч. – Чернівці : Книги-XXI, 2004. – 164 с.

Маркетинг и глобализация экономики / [под ред. Г. Л. Багиева, Х. Зайталя]. – Бернбург ; С.Пб : СПбГУЕФ, 2001.

Маркетинг мест: привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / [Ф. Котлер и др.]. – Санкт-Петербург : Изд-во «Стокгольмская школа экономики», 2005.

Панкрухин А. П. Маркетинг территорий / А. П. Панкрухин. – [2-е изд., доп.]. – С.ПБ : Питер, 2006.

Примак Т. О. Маркетингові комунікації : навч. посіб. / Т. О. Примак. – К. : Ельга, Ніка-Центр, 2003. – 280 с.

Фатхутдинов Р. А. Стратегический менеджмент : учеб. / Р. А. Фатхутдинов. – М. : Дело, 2005. – 448 с.

Louis T. Wells, Jr., and Alvin G. Wint. Marketing а country: promotion as а tool for attracting foreign investment. Revised edition. Foreign Investment Advisory Service Occasional Paper, no. 13, March 2000.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті