Регіональний інформаційний маркетинг як інструмент забезпечення економічного розвитку регіону
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.39.2015.84486Ключові слова:
регіональний маркетинг, інформаційний регіональний маркетинг, регіональний розвиток, синергетичний ефект, кластерАнотація
У статті розглянуто можливість створення системи інформаційного маркетингу регіону з метою формування програм забезпечення сприятливого інвестиційного клімату, обґрунтування стратегічних напрямів економічного розвитку, виявлення і реалізації можливостей взаємодії на різних рівнях регіонального управління і господарювання.Посилання
Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / И. Ансофф. – С.Пб. : Питер-Пресс, 1999.
Корчагин А. А. Становление регионального маркетинга в российских условиях : дисс. ... д. э. н. / Корчагин А. А. – М., 1998.
Маниліч М. І. Трансформація регіонального економічного механізму : [монографія] / М. І. Маниліч. – Чернівці : Книги-XXI, 2004. – 164 с.
Маркетинг и глобализация экономики / [под ред. Г. Л. Багиева, Х. Зайталя]. – Бернбург ; С.Пб : СПбГУЕФ, 2001.
Маркетинг мест: привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / [Ф. Котлер и др.]. – Санкт-Петербург : Изд-во «Стокгольмская школа экономики», 2005.
Панкрухин А. П. Маркетинг территорий / А. П. Панкрухин. – [2-е изд., доп.]. – С.ПБ : Питер, 2006.
Примак Т. О. Маркетингові комунікації : навч. посіб. / Т. О. Примак. – К. : Ельга, Ніка-Центр, 2003. – 280 с.
Фатхутдинов Р. А. Стратегический менеджмент : учеб. / Р. А. Фатхутдинов. – М. : Дело, 2005. – 448 с.
Louis T. Wells, Jr., and Alvin G. Wint. Marketing а country: promotion as а tool for attracting foreign investment. Revised edition. Foreign Investment Advisory Service Occasional Paper, no. 13, March 2000.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Юлія Олександрівна Коваленко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).