Соціальний напрям маркетингового управління регіональним продовольчим ринком
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.39.2015.84490Ключові слова:
маркетинг, ринок, регіон, продовольство, потреби, споживачі, регіональна споживча політикаАнотація
У статті розглянуто теоретичні умови становлення та розвитку соціально-орієнтованого маркетингу, концепція якого орієнтована на задоволення розумних, здорових потреб носіїв платоспроможного попиту і суспільства в цілому. Подано авторське визначення поняття соціально-орієнтованого маркетингу. Обґрунтовано можливість застосування соціально-орієнтованого маркетингу в управлінні регіональним продовольчим ринком і визначення умов його реалізації.Посилання
Братаніч Б. В. Теоретико-методологічний аналіз концепції соціально-етичного маркетингу / Б. В. Братаніч // Політологічний вісник. – 2005. – № 18. – С. 296–302.
Новітній маркетинг / [Є. В. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич та ін.]. – К. : Знання, 2008. – С. 9–90.
Ламбен Ж. Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок / Жан-Жак Ламбен. – СПб. : Питер, 2007. – 800 с.
Kotler P. Marketing-Management: analysis, planning und control / P. Kotler. – London, 1980. – 717 p.
Kotler P. Marketing-Management: Analyse, Plannung und Kontrolle / P. Kotler. – Stuttgart, 1982. – 687 p.
Lazer W. Managerial Marketing: perspectives and viewpoints / W. Lazer, E. Kelly. – Homewood: Irwin, 1962. – 255 p.
Teta A. Gesellschaftsorientiertes Sozialmarketing: ein Loesungkonzept fuer das Drogenproblem / A. Teta. – Bern; Stuttgart; Wien, 1994. – 32 p.
Fullerton R. A. How modern is modern marketing? Marketing’s evolution and the myth of the production era / R. A. Fullerton // Journal of Marketing. – 1988. – № 52.
Шилкіна К. О. Реалізація соціально-орієнтованого маркетингу в контексті діяльності туристичного кластеру / К. О. Шилкіна // Вісник НТУ «ХПІ». – Харків : НТУ «ХПІ», 2013. – № 52 (1025). – С. 166–172. – (Серія : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства).
Хамідова А. Стимулювання реалізації соціально-відповідального маркетингу підприємств / А. Хамідова // Маркетинг в Україні – 2010. – № 3 – С. 64–67.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ольга Строкань, Олена Миколаївна Пригодюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).