Стан та перспективи розвитку світового ринку електронної комерції
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.39.2015.84497Ключові слова:
електронна комерція, електронна торгівля, електронний бізнес, ІнтернетАнотація
У статті розглянуто сучасний стан та перспективи розвитку світового ринку електронної комерції, визначено важливість і актуальність електронної комерції у світовій економіці. Надано рекомендації українським підприємствам, як можна приєднатись і стати частиною європейської електронної торгівлі.
Посилання
Балабанов И. Т. Электронная коммерция / И. Т. Балабанов. – С.Пб. : Питер, 2001. – 336 с.
Електронна комерція : навч. посіб. / [А. М. Береза, І. А. Козак, Ф. А. Левченко та ін.]. – К. : КНЕУ, 2002. – 326 с.
Литовченко І. Л. Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу : [монографія] / І. Л. Литовченко. – К. : Наукова думка, 2008. – 196 с.
Третякова Л. І. Маркетингові аспекти застосування електронних технологій бізнесу / Л. І. Третьякова, С. Й. Чучмарьова, П. Б. Прийма // Логістика : [зб. наук. праць] / відп. ред. Є. В. Крикавський. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2010. – С. 479–483. – (Вісник / Національний університет «Львівська політехніка»; № 690).
World wide ecommerce sales to increase nearly 20% in 2014 [Internet]. Retail&Ecommerce. – 23 July 2014. –
Available from : http://www.emarketer.com/Article/Worldwide-Ecommerce-Sales-Increase-Nearly-20-
/1011039/emarketer
European B2C e-commerce 2014 [Internet]. Available from: https://www.ecommerce-europe.eu/facts-figures/freelight-reports/ecommerce-europe.eu
Europe-B2C-ecommerce-report-2013 [Internet]. Available from: http://www.paymentscardsandmobile.com/wpcontent/uploads/2013/08/Europe-B2C-Ecommerce-Report-2013.pdf/paymentscardsandmobile.com
Калужский М. Л. Практический маркетинг / М. Л. Калужский. – С.Пб. : Питер, 2012. – 172 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Світлана Вікторівна Маловичко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).