Стан та перспективи розвитку світового ринку електронної комерції

Автор(и)

  • Світлана Вікторівна Маловичко Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського,

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.39.2015.84497

Ключові слова:

електронна комерція, електронна торгівля, електронний бізнес, Інтернет

Анотація

У статті розглянуто сучасний стан та перспективи розвитку світового ринку електронної комерції, визначено важливість і актуальність електронної комерції у світовій економіці. Надано рекомендації українським підприємствам, як можна приєднатись і стати частиною європейської електронної торгівлі.


Посилання

Балабанов И. Т. Электронная коммерция / И. Т. Балабанов. – С.Пб. : Питер, 2001. – 336 с.

Електронна комерція : навч. посіб. / [А. М. Береза, І. А. Козак, Ф. А. Левченко та ін.]. – К. : КНЕУ, 2002. – 326 с.

Литовченко І. Л. Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу : [монографія] / І. Л. Литовченко. – К. : Наукова думка, 2008. – 196 с.

Третякова Л. І. Маркетингові аспекти застосування електронних технологій бізнесу / Л. І. Третьякова, С. Й. Чучмарьова, П. Б. Прийма // Логістика : [зб. наук. праць] / відп. ред. Є. В. Крикавський. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2010. – С. 479–483. – (Вісник / Національний університет «Львівська політехніка»; № 690).

World wide ecommerce sales to increase nearly 20% in 2014 [Internet]. Retail&Ecommerce. – 23 July 2014. –

Available from : http://www.emarketer.com/Article/Worldwide-Ecommerce-Sales-Increase-Nearly-20-

/1011039/emarketer

European B2C e-commerce 2014 [Internet]. Available from: https://www.ecommerce-europe.eu/facts-figures/freelight-reports/ecommerce-europe.eu

Europe-B2C-ecommerce-report-2013 [Internet]. Available from: http://www.paymentscardsandmobile.com/wpcontent/uploads/2013/08/Europe-B2C-Ecommerce-Report-2013.pdf/paymentscardsandmobile.com

Калужский М. Л. Практический маркетинг / М. Л. Калужский. – С.Пб. : Питер, 2012. – 172 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті