Менеджмент знань у системі інноваційного розвитку підприємства
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.39.2015.84519Ключові слова:
інноваційний розвиток, знання підприємства, менеджмент знань, компетенції, стратегії, системаАнотація
У статті розглянуто основні характеристики процесу управління знаннями підприємства та визначено його місце у системі інноваційного розвитку підприємства. Описано основні типи організаційних знань та інструменти управління ними. Узагальнено основні етапи менеджменту знань. Розроблено стратегії розвитку організаційних знань, які ґрунтуються на трьох базових стратегіях: придбання знань, створення власних знань та залучення знань. Їх поєднання дозволило виділити та охарактеризувати ще чотири стратегії, які можуть бути ефективно використані промисловими підприємствами.Посилання
Нонака Икуджиро. Компания – создатель знания. Зарождение и развитие инноваций в японских фирмах / Нонака Икуджиро, Такеучи Хиротака ; пер. с англ. – М. : Олимп – Бизнес, 2003. – 384 с.
Зуб А. Т. Системный стратегический менеджмент: методология и практика / А. Т. Зуб, М. В. Лактионов. – М. : Генезис, 2001. – 752 с.
Durham, Mary. Three critical roles for knowledge management workspaces / Mary Durham. In: M. E. D. Koenig & T. K. Srikantaiah (Eds.), Knowledge management: lessons learned: what works and what doesn't (pp. 23-36). Medford NJ: Information today, for the American Society for Information Science and Technology, 2004.
Noordin, F. Modeling the relationship between human intelligence, knowledge management practices, and innovation performance / F. Noordin, Z. A. Karim // Journal of Information & Knowledge Management. – 2015. – Vol. 14, No. 01. – Р. 155–163.
Williamson, Oliver E. The lens of contract: private ordering / Oliver E. Williamson // The American Economic Review. – 2002. – Vol. 92, No. 2. – P. 438–424.
Williamson, Oliver E. The new institutional economics: taking stock, looking ahead / Oliver E. Williamson // Journal of Economic Literature. –2000. – Vol. 38, No. 3 (September). – P. 595–614.
Woodruffe, C. Assessment centres: identifying and developing competence / C. Woodruffe. – London: Institute of Personnel Management Issue Press, 1990. – 256 p.; Tate R. The Service Pro: creating better, faster, and different customer experiences / Rick Tate. – HRD Press, 2003. – 112 p.
Zack, Michael H. Developing a knowledge strategy: epilogue. Forthcoming in the strategic management of intellectual capital and organizational knowledge [Internet] / Michael H. Zack. – Available from: http://web. cba.neu. еdu
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Василь Іванович Отенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).