Інформатизація міжнародного туристичного бізнесу: світові тенденції і макроекономічний аспект
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.38.2015.84572Анотація
Проаналізовано стан інформатизації міжнародного туристичного бізнесу. Виявлено, що зростання кількості користувачів Інтернету і мобільного зв’язку веде до зростання міжнародного туристичного бізнесу. Обґрунтовано, що Азіатський регіон має найбільші темпи розвитку туристичного бізнесу і приріст користувачів Інтернету. Доведено, що на глобальному ринку в усіх мегарегіонах світу постійно зростають доходи від туризму, а розвиток інформатизації туристичногобізнесу позитивно впливає на макроекономічні показники країн світової економіки: доходи, обсяг експорту, ВВП, зайнятість населення##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Еліна Фалько
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).