ОСОБЛИВОСТІ САМОУСВІДОМЛЕННЯ ВЛАСНОГО УПРАВЛІНСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТАМИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.38.2015.84724Анотація
У статті проаналізовано особливості уявлень студентів економічних та технічних спеціаль- ностей щодо вимог до особистості керівника та самоусвідомлення власного управлінського потен- ціалу. Автори роблять акцент на існуючих відмінностях управлінського самовизначення майбутніх економістів-менеджерів та інженерів.
Ключові слова: професійна спрямованість, професійно-управлінські настанови, управлінський потенціал, самоусвідомлення, самооцінка, управлінські уміння та навички.
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Наталія Старовойтенко, Людмила Білик, Інгрід Чемерис
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).