ЕКОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Тетяна Пальонна

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.38.2015.84729

Анотація

У світлі поточних ринкових умов інтернет-індустрія реорганізується, вимагаючи нових мар- кетингових знань для успішного втілення практичних рекомендацій. Екологічний інтернет- маркетинг залучає додатковий інтерес в сектор електронної комерції. І хоча наразі встановлено досить чіткі правила інтернет-маркетингу і межі взаємодії з клієнтами, галузь має тенденцію до змін під впливом останніх досліджень з екології. У цій статті автор розглядає способи зменшення техногенного впливу на навколишнє середовище від інтернет-маркетингу.
Ключові слова: інтернет-маркетинг, екологічний маркетинг, джерела екологічних ризиків, спам, інтернет-магазин.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті