ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНЕ УПРАВЛІННЯ РЕГІОНОМ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНСТРУМЕНТІВ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Олена Коломицева

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.38.2015.84808

Анотація

У статті розглянуто результати маркетингового дослідження щодо сегментування спожи- вачів з урахуванням екологічного чинника, визначено зацікавленість споживачів у придбанні продукції з поліпшеними екологічними характеристиками, надано рекомендації щодо використання потенціа- лу інструментів екологічного маркетингу для підвищення рівня екологічної безпеки регіону. Розгля- нуто питання створення та використання підприємством екологічних переваг у ринковій конкурен- тній боротьбі. Показано основні складові маркетингу екологічних підприємств, його роль у гармоні- зації корпоративних, регіональних та суспільних інтересів. Удосконалено маркетинговий механізм управління регіоном на основі впровадження екологічного маркетингу. Обґрунтовано місце, завдання і функції екологічного маркетингу в системі інтегрованого еколого-економічного управління.

Ключові слова: екологічна безпека, екологічний маркетинг, інструменти екологічного марке- тингу, екологічні потреби, рециклінг, екологізація.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті