Формування вимог до методичного інструментарію оцінки якості страхових послуг

Автор(и)

  • Вікторія Мальцева

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.36.2014.85641

Анотація

Останнім часом проблема управління якістю страхових послуг набуває все більшої актуальності. Існує значна кількість емпіричних досліджень, що доводять безпосередній зв’язок між рівнем задоволеності споживачів страхових послуг та економічними показниками страхових компаній.

Зважаючи на актуальність проблеми адекватного оцінювання якості страхових послуг, метою статті є формування науково обґрунтованих вимог до методичного інструментарію оцінки якості страхових послуг, що були б зумовлені специфікою страхової послуги як об’єкта такого оцінювання.

Перш ніж розглядати наявні теоретичні та методичні підходи до оцінювання якості страхових послуг, варто охарактеризувати специфічні риси страхової послуги. До специфічних рис страхування як товару відносять «Н»-характеристики: невідчутність, невіддільність, непостійність, незбережність, невиключність.

Результати проведеного аналізу специфіки страхової послуги дозволили визначити основні вимоги до теоретичних підходів та інструментарію оцінювання споживчої якості страхових послуг.

Проведена систематизація вимог щодо теоретичних підходів та інструментарію оцінювання страхових послуг дозволяє перейти до детального аналізу основних концепцій та методів, які можуть бути ефективно застосовані для проведення такого оцінювання.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті