Принципи позиціонування регіональних комплексів у системі просторового розвитку
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.4.40.2015.88116Ключові слова:
позиціонування регіону, просторовий розвиток, конкурентні переваги, бренд територіїАнотація
Стаття присвячена особливостям позиціонування регіону в системі просторового розвитку. Проаналізовано підходи до вивчення цього питання з точки зору маркетингу, економічної теорії і соціальної та економічної географії. Сформульовано принципи позиціонування, а саме ексклюзивність, легкість сприйняття та сфокусованість. Наголошено на необхідності розробки стратегії подальшого соціально-економічного розвитку регіонів та застосуванні маркетингового інструментарію просування суб’єктів ринкових відносин шляхом розробки бренду територій, метою створення якого є не тільки формування позитивного та привабливого іміджу регіону, а й прагнення поширити цей образ у просторі для отримання максимальної користі та вигоди для його жителів.
Посилання
Буднікевич І. Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика / І. Буднікевич; ІРД НАН України. – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2012. – 645 с.
Біловодська О. А. Позиціонування регіону на основі оцінки його маркетингової привабливості / О. А. Біловодська, Л. О. Сигида // Механізм управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств : [монографія] / за ред. к.е.н., доц. Ю. С. Шипуліної. – Суми : ТОВ «ДД «Папірус», 2012. – С. 359–373.
Маркетинг мест. Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Кристер Асплунд, Филип Котлер, Ирвинг Рейн, Дональд Хайдер. – СПб. : Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. – 382 с.
Брендинг міст : досвід країн Вишеградської групи для України / / [за загальною ред. О. І. Соскіна]. – К. :Вид-во «Інститут трансформації суспільства», 2011. – 80 с.
Євдокименко В. К. Трансформація системи маркетингу та брендингу країн, регіонів, міст / В. К. Євдокименко // Науковий вісник Буковинського державного фінансово-економічного університету. – 2012. – Вип. 2 (23). – С. 246–257.
Szromnik, A. Pozycjonowanie jako podstawa strategii marketingowej miast i regionów. – Samorząd Terytorialny. – 2011. – Nr 7-8.
Константиниди Х. А. Механизмы повышения конкурентоспособности региона : маркетинг территорий // Вестник Адыгейского государственного университета. – 2014. – № 3 (150). – (Серия 5 : Экономика).
Дочинець І. В. Регіональний маркетинг : сутність, цілі та завдання / І. В. Дочинець // Науковий вісник Ужго-
родського університету. – 2015. – Вип. 1 (45), т. 1. – С. 65–68. – (Серія «Економіка»).
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Юлія Ігорівна Головня
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).