Інформаційні компоненти позиціонування регіону

Автор(и)

  • C. Пепчук

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.37.2014.88260

Анотація

У статті досліджено основні інформаційні компоненти позиціонування регіону. Виділено первинні та вторинні джерела інформації, необхідної для вдалого формування стратегії позиціонування регіону на основі виділення і формалізації як проблем, так і перспектив розвитку регіону. Система показників соціально-економічного розвитку регіону представлена аналізом, розрахунком і зіставленням індикаторів, індексів і рейтингів, які служать для оцінювання реального стану регіону і прогнозів перспективного розвитку. Визначено два найбільш поширені методичні підходи до розробки індикаторів, використовуваних для оцінювання соціально-економічного розвитку регіону. Розглянуто основні індекси інтегративного характеру.


##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті