Концепція ресурсного менеджменту в загальній стратегії маркетингу вітчизняних підприємств

Автор(и)

  • Ольга Кононова
  • Ірина Марченко

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.39.2015.84438

Анотація

Проаналізовано тенденції розвитку IT ринку України, процес реалізації маркетингового плану компанії за допомогою використання засобів Інтернет-комунікацій, описана перспектива розвитку сфери IT, зміни стратегій маркетингу IT-компаній останніх років. Обґрунтовано необхідність інтеграції концепції ресурсного менеджменту в загальну систему маркетингу IT-компанії. Надано рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності вітчизняних підприємств у сфері IT.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті