Том 2, № 40 (2015)

Зміст

Статті

Особливості розвитку ринкового соціального і економічного простору Без заголовку
С. Назаренко
Ключові аспекти викладання дисципліни «Менеджмент організацій» у контексті сучасних економічних реалій Без заголовку
А. Сурай
Прийняття управлінського рішення оптимізації рівня інвестиційної привабливості АТП Без заголовку
Я. Левченко
Зарубіжний досвід стимулювання інноваційного розвитку Без заголовку
О. Скорик
Сутність будівельних послуг як об’єкту міжнародної торгівлі Без заголовку
Р. Алiєв
Особливості формування сучасного інституційного середовища міжнародної торгівлі послугами Без заголовку
М. Лещенко
Концептуальні підходи до визначення змісту банківської діяльності у сучасних умовах Без заголовку
Д. Щербатих, В. Білик
Current state and prospects of the development of Lviv region balneological resorts Без заголовку
О. Starynets
Методичний підхід до визначення умов розвитку туристичної галузі в Україні Без заголовку
Л. Коржилов
Сучасні методи стимулювання праці персоналу підприємств готельного господарства Без заголовку
Я. Барибіна, М. Лисенко
Current approaches to managing of advertising and marketing activity Без заголовку
P. Viatkin, T. Viatkina, T. Zdorenko
Діагностика достатності інвестування у людський капітал Без заголовку
О. Захарова
Проблеми соціальної політики в умовах технологічної сингулярності Без заголовку
М. Пашкевич
Методологічні аспекти формування системи соціальної відповідальності туристичного бізнесу Без заголовку
Л. Чепурда