Том 2, № 40 (2015)

Зміст

Статті

Особливості розвитку ринкового соціального і економічного простору Без заголовку
Сергій Анатолійович Назаренко
Ключові аспекти викладання дисципліни «Менеджмент організацій» у контексті сучасних економічних реалій Без заголовку
Анна Станіславівна Сурай
Прийняття управлінського рішення оптимізації рівня інвестиційної привабливості АТП Без заголовку
Ярослава Сергіївна Левченко
Зарубіжний досвід стимулювання інноваційного розвитку Без заголовку
Олександр Олександрович Скорик
Сутність будівельних послуг як об’єкту міжнародної торгівлі Без заголовку
Руслан Абдулбасирович Алiєв
Особливості формування сучасного інституційного середовища міжнародної торгівлі послугами Без заголовку
Марина Миколаївна Лещенко
Концептуальні підходи до визначення змісту банківської діяльності у сучасних умовах Без заголовку
Денис Володимирович Щербатих, Вікторія Вікторівна Білик
Current state and prospects of the development of Lviv region balneological resorts Без заголовку
Olena Анатоліївна Starynets
Методичний підхід до визначення умов розвитку туристичної галузі в Україні Без заголовку
Леонід Ігорович Коржилов
Сучасні методи стимулювання праці персоналу підприємств готельного господарства Без заголовку
Яніна Олександрівна Барибіна, Марія Олексіївна Лисенко
Current approaches to managing of advertising and marketing activity Без заголовку
Павло Вікторович Viatkin, Tетяна Георгіївна Viatkina, Тетяна Юріївна Zdorenko
Діагностика достатності інвестування у людський капітал Без заголовку
Оксана Володимирівна Захарова
Проблеми соціальної політики в умовах технологічної сингулярності Без заголовку
Марина Сергіївна Пашкевич
Методологічні аспекти формування системи соціальної відповідальності туристичного бізнесу Без заголовку
Лариса Михайлівна Чепурда